BF september 2011
Mumia- jag inbillar mig att det är lillprutten som bestämmer när det är dags så jag har haft lite samtal med honom o sagt att jag gärna träffar honom nu :) samtidigt dricker jag hallonbladste för att få igång nåt...:)
Mumia- jag inbillar mig att det är lillprutten som bestämmer när det är dags så jag har haft lite samtal med honom o sagt att jag gärna träffar honom nu :) samtidigt dricker jag hallonbladste för att få igång nåt...:)
eller hallonbladste idag, även om jag inbillar mig att lillprutten trycker nedåt mer än tidigare och att jag har lite mer sammandragningar.
Idag var jag på tillväxtkontroll av lillprutten igen... Han har vuit lite till och väger nu cirka 2300 gram (vecka 38+0). Läkaren kollade livmodertappen och den var mjuk och öppen 2 cm och eftersom jag är så orolig över lillprutten så gjorde hon en hinnsvepning och imorgon kl 8 ska vi vara på förlossningen och sättas igång. Så nu är det inte länge kvar. Känns underbart, konstigt, känslosamt... min lillprutt ska få komma till oss..:)