• melwin11

BF september 2011

Vi kallar liten för tjorven eller skrutten

• melwin11
    Flisan79 skrev 2011-04-07 09:40:17 följande:
    RUL idag...nervös, pirrig, förväntansfull...åter nervös Kl 14 är det dags för mig.
    Lycka till! Å berätta hur det gick sen!
  • melwin11

Vecka 19 idag tänk vad tiden flyger!
    VAr ut igår första ggn sen jag blev gravid, nästan roligare nykter.
    Iofs är både jag å sambon galna i psytrance så medans han dansade för fullt satt jag å njöt av musiken:)

Lite kul dock att "puffarna" blivit såpass starka å att liten fick in en fullträff så sambon kände den!

Hoppas ni haft en  bra helg tjejer!

• melwin11

usch å fy jobbar som uska vkarie, ska gå ensam vaken natt två nätter nu får se hur det går:/
    Hoppas bara att det är "lätta" patienter inne nu

• melwin11
    lillagreizn skrev 2011-04-12 21:45:02 följande:
    Förresten äre någon annan som har samma besvär som jag?

Pissar vädligt ofta och det är inte direkt stora mängder. Verkar som att det lilla pyret och allt som är där inne pressar ihop min blåsa så jag inte har nån kvar :/
    Japp känns som det aldrig någonsin innan förbrukats så mycket toapapper till så obetydliga skvättar:)
    Har så även nattetid tyvärr
  • melwin11
    Flisan79 skrev 2011-04-12 22:15:22 följande:
    Absolut, och konstigt nog kom det som över en natt för ett par veckor sedan. Är som tur är inte så för mig på natten utan klarar mig med max en kissomgång
    å lyckliga du som slipper springa hela natten.
    Tur för sambon min att han sover tungt annars hade han varit vaken minst varannan timme han oxå annars!
  • melwin11

Lycka till med alla RUl idag!

På tal om att vara kissnödig frågade BM som gjorde mitt om jag behövde kissa innan..

• melwin11

ser att ni pratat om MVs regler för utvisning!
    Hade en vänn i samma sits men efter liten var född fick de göra ett faderskapstest för å styrka att barnet var hans sen var han välkommen till baka till sverige igen!

Hoppas allting löser sig!

• melwin11
    Två Barns Mamma skrev 2011-04-20 16:04:37 följande:
    usch.. va han iväg länge?
    Grejen är den att han ska bara ut spelar ingen roll om han ska bli pappa eller inte.. sen får jag "skicka efter" honom.. helt sjuka att jag ens ska behöva det... eftersom vi är gifta med.. tycker liksom de ska vara utomatiskt att han ska gå komma tillbaka inte att jag ska behöva vänta på en jävja intevjuv för att KANSKE få hem han sen.. :'(
    tog ett tag tyvärr efter bebisen var född men han kom tillbaka:( (kan tillägas att han var dömd för misshandel i sverige oxå)
    Ja väldigt synd tycker det låter konstigt, har ni varit gifta länge?

tycker de e sjukt hur mv kan vilja tänka tanken ens på att utvisa en förälder..
    Håller tummar och tår för er!!
Svar på tråden BF september 2011