• melwin11

BF september 2011

nedräkningen närmar sig lite roliga siffror:) 39 dagar kvar nu:)
    skönt med ngt possitivt att se fram emot då jag knappt får sova längre...

• melwin11

38 dagar kvarHjärta
    Men tycker det kan springa iväg mycket fortare än med den snigelfart det har nu!
    Vi är klara med allt inför hjärtats ankomst...

Måste höra vad ni har hört, vet att alla säger att som första ggn föderska går man över tiden oftast.
    Samtidigt har jag från Bm hört att iom att maken å alla hans syskon kommit mellan 1-6 v tidigt å jag å bror min 1-2 v tidigt så kan det komma tidigare, det var ngt genetiskt hon prata om ... vad tror ni om det?

• melwin11

dior: har ingen aning om varför, men kan försöka trösta med att då e vi två... väldigt irriterande dock:(

• melwin11

Lillagreizn: Srort grattis till pojken!Hjärta

! månad kvar idag och tycker tiden sniglar sig fram verkligen..
    Vill att liten ska vara här nu!
    Sovit som en apa inatt, sammandragningar och toalett spring varannan timme:(

• melwin11
    LN03 skrev 2011-08-12 10:03:34 följande:
    Jag är likadan just nu då jag knappt känner av bebis alls :( är jätte orolig över att nått ska hända de sista veckorna. Jag är i v 34+6. Jag har kännt någon svag buffning men när jag knuffar lite på magen så knuffar det inget tillbaka :( vet inte om man kanska ska ringa bm och kolla... avvaktar en stund annars kommer jag ringa.
    förra veckan kände jag inte mycket alls men denna gör jag.
    Tror inte det är någon fara. står att bebisen sover mer nu för att orka med utsidan...

Hoppas det ordnar sig för dig!
  • melwin11

har haft sd å förverkar under natten trodde d gått över men icke e hos svärmor nu å d har varit igång en till två timmar. inte skönt alls vill jag lova:(

• melwin11

inlagd på bb för vattenavgång i 36+1.. väntar nu på värkar annars blir det igångsättning... inte så här jag föreställtmig allt... hoppas all ni tjejer mår bra! kram

• melwin11

tack tack:) jo chockad e jag, lite trisst dock att maken ej får vara kvar utan jag e själv i väntan på att de startar om d gör d inatt annars kommer han imorgon iaf:)

• melwin11

14 .45 igår fick vi en melwin;) 2810 g å 48 lång uppdaterar när vi kommer hem från bb

• melwin11
    haptic skrev 2011-08-21 18:17:19 följande:
    Jag har provat kulor. Geishakulor, som de kallas. Köpte på apoteket. Men ska jag vara ärlig så fattade jag inte vitsen med dem. Jag tänkte börja med att ha dem hemma och kanske sedan på promenad eller dyl, som utmaning. Men jag fick knappt in dem till att börja med. De kändes alldeles för stora, jag fick använda glidmedel. Och sedan fick jag ta i och dra med full kraft när de skulle ut. Nu kör jag knip bara, det funkar bättre utan kulor tycker jag.
    Geisha kulorna är till för att använda när du har sex för å stimulera mannens ollon å din g punkt.
    De ska vara riktiga knipkulor..
    Fick det förklarat när jag var på "dildoparty" för ett tag sen..
    Är tydligen jätte skillnad på dem..
  • melwin11

ser att ni pratar fostervatten....
    Mitt vatten gick ju utan att att jag hade värkar och tyckte först d känndes som jag kissat på mig men sen slutade det verkligen inte rinna..
    Trodde inte jag skulle veta så säkert som jag  gjorde när det väl var det rätta.

Plus tjejer måste bara be er att stå upp för vad ni känner och hur ni mår när det är dags. jag blev ju inlagd då jag bar var i 36+1 när vattnet gick.
    Ctg kurvan visade inga värkar för de satt fel och Melwin sparka bort dem, då försäkte en bm övertyga mig om att jag simulera värkarna men så var det ju uppenbarligen inte..

Så stå på er för ingen känner er kropp bättre än ni!

Hoppas på fler bebisar snart!

Svar på tråden BF september 2011