• melwin11

BF september 2011

Trivsamma förändringar: Grattis Grattis!

• melwin11
    Två Barns Mamma skrev 2011-04-29 06:32:39 följande:

Go Morron, Nu vecka 21 (20+2) igår va vi på migrationsverket, min man åker tillbaka till LIbanon senast den 25 Maj. Sen kan de tar allt mellan 3-6 månader (om inte mera)  innan han får komma till sverige igen. Vilket gör att han kanske missar förlossningen.. Tur att jag har mina fina vänner och delar av min familj. <3

mina tankar går till er! hoppas allt löser sig smidigast möjligt...
  • melwin11

Hej alla! Hoppas ni haft en fin valborgshelg!

Går in i vecka22 idagSkrattande Å allt börjar kännas mer å mer verkligt!

• melwin11

Hej!
    Ser att det pratas boende och jag har just insett att jag verkligen måste söka större för fullt vu har en två på 54 kvm..
    Och den passar ju för oss men blir nog lite rångt med liten oxå...

Är så otroligt glad just nu vi har turen att vi fått massor till liten av vänner så babyskydd å spjälsäng behöver vi inte oroa oss över längre.. .De är barnvagnen som lär kosta lite här..

Hoppas ni andra mår bra!

• melwin11
    Melinda och Melvin skrev 2011-05-04 11:42:36 följande:
    Guuud det är inte långt kvar nu till 11 juni.. till min vigsel (borgerligt) hur ska jag hinna hitta klänningen???? Tänkt att jag vill iaf ha en lång vit klänning ända ner till fötterna.. en helt vanlig klänning (ej bröllopsklänning) Någon som har tips på vart man kan hitta det?! :) Måste ju få plats med magen =P 

Samma dilemma här jag gifter mig dock 2 juli kyrkligt:)

HAr hittat tvådelat som kan funka på kappahl.. Klol plus överdel som jag tänkte "binda ihop" med något sjalaktigt..
    Det är ngn vintage kollektion d börjat med...

Säg gärna till om du hittar ngt som funkar så tipsar jag dig i fall jag hittar ngt!
    Kram
  • melwin11

hej hopp:)
    Va hos BM idag..
    Liten mådde bra med hjärtslag mellan 150 - 152/minut:)
    Å jag låg på normalkurvan med magen...

Hoppas alla mår bra!

• melwin11

hej tjejer! Skriver väldigt lite men läser för jag e nyfiken på hur ni alla mår..
    V. 25 igår:)
    Fick oxå den finsaste bröllopspresent man kan få i förskott i helgen.
    HAr varit massa strul kring mat och mottagning men nu "får" vi den i presesent. Mat tårta, servering allt.
    Kan inte vara lyckligare!
    Gäller bara hitta en klänning som passar magen.. Några ideer?

Kram

• melwin11

She is Me: Visst är det skönt att få hjälp:)
    Vi gifter oss kyrkligt, kommer vara i 29+6 när vi gifteross 2 juli:)
    JAg hade köpt klänningen innan Pluset så blev att tänka om....
    Jag har inte så många kriterier faktiskt förutom att den gärna får vara ljus och lång då mina vader svullnat upp och dubblat sin stl .. haha..
     Ska kolla upp förslagen Tack Tack!!!

• melwin11

She Is me: Hahaha a man vill ju det:) Fast jag har turen att höra till den där skaran som tycker jag blivit vackrare iom graviditeten:)

Svar på tråden BF september 2011