BF september 2011
I morgon ska jag berätta för mina tjejkompisar, vi är ett gäng på ca 8st som kommer hit på fredagsmys!! Ska bli spännande.. Är ändå i v10 så nu får det vara dax=)
I morgon ska jag berätta för mina tjejkompisar, vi är ett gäng på ca 8st som kommer hit på fredagsmys!! Ska bli spännande.. Är ändå i v10 så nu får det vara dax=)
V11 idag:) bara en vecka kvar tills det är lite säkrare!! Mår faktiskt bättre med måste jag säga, det går åt rätt håll i alla fall:)
Hoppas det är bra med er med tjejer!?
ja jo jag vet det egentligen!! men för min egen ro så känner jag att av bara gå in i v 12 så känns det säkrare=) lite dumt kanske hehe. Sen att det är en hel vecka kvar till 12+0 det ignorerar jag haha=)
Någon som vet hur Itunes till iphone fungerar?
Luddig fråga kanske!! Preciserar mig: jag har en iphone och Itunes har alltid fungerat korrekt men att synka program och musik å allt annat man kan göra föruton EN sak, det går inte att synka bilder.. jag har ca 300 bilder på telefonen och när jag kollar mappen bilder på Itunes när telefonen är i kopplad står det 0 bilder! hur kan det komma sig?
Har haft ett antal Sony ericsson innan som har funkat klockrent, jätte lätt att föra över bilder till och från mobilen! men med Iphone så fungerar det inte=(
Det här är kanske ingen fråga som passar denna tråd men jag vill ju föra över magbilder till datorn och vidare till FL så det kanske pasar lite!!
Någon som kan hjälpa mig??
Nej och det har jag inte förstått förens nu=) Jag har haft min Iphones i över ett år och har fört över lite bilder direkt till facebook men thats it! Det har varit lite som att ha 3-400 bilder på telefonen som man inte kan använda till något!! haha jag kanske är dum men nu löste det sig ändå=) Tack åter igen tjejer!