• Mliic

BF september 2011

I morgon ska jag berätta för mina tjejkompisar, vi är ett gäng på ca 8st som kommer hit på fredagsmys!! Ska bli spännande.. Är ändå i v10 så nu får det vara dax=)

• Mliic
    Flisan79 skrev 2011-02-03 23:05:43 följande:
    Mliic skrev 2011-02-03 22:59:42 följande:
    I morgon ska jag berätta för mina tjejkompisar, vi är ett gäng på ca 8st som kommer hit på fredagsmys!! Ska bli spännande.. Är ändå i v10 så nu får det vara dax=)
    Va kul! Blir de chockade eller vet de att ni försöker?
    Jo dom vet att vi försöker och kommer nog inte bli chockade.. men dom kommer bli jäkligt glada=)
    Jag är den enda i "gänget" som redan har barn, ocg dom är ju väldigt förtjusta i min son och dom kommer hoppas på en tjej denna gång!
  • Mliic

V11 idag:) bara en vecka kvar tills det är lite säkrare!! Mår faktiskt bättre med måste jag säga, det går åt rätt håll i alla fall:)
    Hoppas det är bra med er med tjejer!?

• Mliic
    velvet skrev 2011-02-08 11:14:55 följande:
    Grattis!

När du skriver v. 11, menar du 11+0 eller 10+0 (Dvs att du är i v 11)?

Blir så osäker på hur man ska räkna...
    Tack=) Jag är i v10+0 och räknar v11!! vilken vecka är du i?
  • Mliic

ja jo jag vet det egentligen!! men för min egen ro så känner jag att av bara gå in i v 12 så känns det säkrare=) lite dumt kanske hehe. Sen att det är en hel vecka kvar till 12+0 det ignorerar jag haha=)

• Mliic

Någon som vet hur Itunes till iphone fungerar?

• Mliic

Luddig fråga kanske!! Preciserar mig: jag har en iphone och Itunes har alltid fungerat korrekt men att synka program och musik å allt annat man kan göra föruton EN sak, det går inte att synka bilder.. jag har ca 300 bilder på telefonen och när jag kollar mappen bilder på Itunes när telefonen är i kopplad står det 0 bilder! hur kan det komma sig?

Har haft ett antal Sony ericsson innan som har funkat klockrent, jätte lätt att föra över bilder till och från mobilen! men med Iphone så fungerar det inte=(
    Det här är kanske ingen fråga som passar denna tråd men jag vill ju föra över magbilder till datorn och vidare till FL så det kanske pasar lite!!
    Någon som kan hjälpa mig??

• Mliic
    wanted skrev 2011-02-08 14:22:14 följande:
    Enklaste tycker jag är att öppna iPhonen via utforskaren, och ta bilderna därifrån.. Göra en vanlig förflyttning av bilderna manuellt, det går mycket fortare än med iTunes..
    jag löste det=) Jag hittade min Iphone i Dator mappen.. därifrån kan jag föra över bilderna!! Kanske var så du menade?
    Men tack i alla fall för hjälpen=)
  • Mliic

Nej och det har jag inte förstått förens nu=) Jag har haft min Iphones i över ett år och har fört över lite bilder direkt till facebook men thats it! Det har varit lite som att ha 3-400 bilder på telefonen som man inte kan använda till något!! haha jag kanske är dum men nu löste det sig ändå=) Tack åter igen tjejer!

• Mliic
    Flisan79 skrev 2011-02-08 14:34:56 följande:
    Föresten. Någon fler än jag som börjat få en rand på magen? Hade det med båda barnen och nu ser jag en svag, svag rand som krypit upp halvvägs till naveln
    Nej inte än men den kommer väll!
    Du har två döttrar va? har du haft jätte tydliga ränder med dom båda?
    jag hade en jätte mörk rand men min lill-kille och det sägs ju att när man väntar killar så blir det en mörkare rand... vet ej om det bara är bluff!!!
Svar på tråden BF september 2011