• Mliic

BF september 2011

She is me: jo det har du ju rätt i:) jag kopierade denna från en annan sid men jag har också hört att går den i cirklar så är det en tjej!!

• Mliic

8/10 visade flicka för mig med! Jag hoppas
    på det, men det visar sig på UL då:)

• Mliic

Jag fick min kallelse till RUL igår, jag ska dit den 8/4!! Hoppas tiden går fort!

Jag har fått så jäkla ont i ländryggen och i fogarna+ att hela mina ben värker från hälarna upp till låren på kvällarna..
    Sist hade jag jätte mycket problem och blev sjukskriven ganska tidigt, trodde jag skulle klara mig denna gång men dom sista dagarna har varit olidliga. Rynkar på näsan
    Jag jobbar eftermiddag denna vecka och jag har haft så jäkla ont, för det gör ju som ondast på kvällen när jag gått hela dagen! Måste nog ta kontakt med min BM i morn tror jag.

• Mliic

Vi ska också kolla kön. Jag skulle inte kunna hålla mig, jag är bara sån som person som inte gillar att inte ha kontroll! Är nog en riktig kontroll människa:)
    Jag hoppas verkligen att det blir en liten tjej.. klart jag blir jätte glad av en kille men som sagt jag hoppas på en tjej!!

• Mliic
    Anna4 skrev 2011-03-30 22:04:13 följande:
    Härligt med alla lyckade RUL o bra besked!!

Det är säkert ingen fara Renni, testa lite knep, drick kallt eller ät sött!
    Det undrar jag med=)
    Jag läser och det verkar som alla känner buffar och sparkar ofta!
    Jag känner något ganska sällan..
    Kommer inte ihåg när jag kände något förra ggn ..
  • Mliic

Stackare!! Jag lider verkligen med dig.. Hoppas du blir gravid snart igen!! Sänder massa styrka..

• Mliic

Oj vilka fina bilder:) så söta dom små liven!!

• Mliic

Hej tjejer!
    Jag har börjat fundera på barnvagnar, vilken ska man köpa? det är ju en heeel djungel ju=) vet att ni pratat om det tidigare men jag har velat vänta tills UL men det är på fredag så jag känner en viss lättnad redan så jag har som sagt redan börjat kolla runt lite!
    Vad har ni tänkt?
    Jag har hört mig lite för också och många i min omgivning rekommenderar Emmaljunga-Nitro!
    Den är smidig och enkel!
    Jag har funderat LÄNGE på syskonvagn men jag skiter nog i det!
    Min son kommar vara 2år och 9 månader när bebben är beräknad, jag har inge körkort så jag får gå dit jag ska och jag har tänkt fram och tillbaka men jag tror i alla fall det blir en enkel vagn med ståbräda! någon mer än jag som har övervägt syskonvagn??

• Mliic

She is me: vilken barnvagns tråd? Ska jag söka på barnvagnar på sök?

Ja jag vet inte hur man ska göra med vagn, hade ju nästan bestämt mig för att inte köra på syskonvagn men när flisan79 skrev så där om hennes 2,5 åring så blev jag osäker!!:/ min Lill kille är duktig på att gå med väldigt väldigt envis, och har han bestämt sig för att inte gå eller stå så gör inte han det!
    Och som jag skrev så har jag inget körkort och tänk då om jag är tex. Har gått på en långpromenad med båda barnen och har en bit hem och stor killen börjar trotsa och vägra gå/stå! Va gör man då?:) kanske bäst i alla fall med syskon vagn?
    Eller hur skulle ni göra i min sits?
    Guud va svårt!! Köper vi en syskon vagn så kommer den ju bara användas i 6 mån ungefär, är det då värt det?

• Mliic

Flisan79: nej det är ju ingen stress med det men annars tänkte vi köpa en ny singelvagn och då är det ju ett X antal veckors väntetid. Därför är det ju bra att bestämma sig:)

Svar på tråden BF september 2011