• betula

BF september 2011

Nonkan82 skrev 2011-01-06 15:50:18 följande:
    Betula: Min önskan är att han kommer följa med på ev VUl och UL men vet ju inte om han ens kommer vilja det när det blir dags. Vore bra för honom själv så att säga. Bra för mig också om han ändrar uppfattning lite.

Snart blir jag 29 och killen 36. Har varit ihop i nästan 6 år.
    Du får väl säga att du behöver ha med honom helt enkelt :) Inte för att du vill att han skall med, utan för att du behöver hans stöd och sällskap. Du skall se att det blir bra!

Och den bästa pappan jag känner är han som aldrig kände sig redo. För det visade sig att det mesta handlade om att han var orolig över om han egentligen skulle bli en bra pappa & är nu en jätte engagerad och go pappa till sina barn, även om det tog tid för honom att inse att han skulle klara det när tjejen hans var gravid. :)
  • betula
    She is Me skrev 2011-01-06 17:30:16 följande:
    Har ni nått smeknamn på livet i magen än? Nyfiken, vi har inget än... Men våra andra barn var gnutten och babelfisken.
    Den lille kallas Krypet redan, magen tror jag aldrig får nåt namn.
  • betula
    LitenMy skrev 2011-01-06 17:15:12 följande:
    Hejsan! Har varit på vul då ja redan haft x och det är osäkert hur långt gången jag är..blir kanske september nu??
    Är ensam med en flicka på 9 månader och nydumpad av min nya kille...lättare å läsa bloggen om ni vill!
    Är så glad ändå för min bebis!
    Fy vad jobbigt!

Vad skönt att du iaf kan känna glädjen över bebis! Då håller vi tummarna för att allt går bram liten och att allt reder sig så bra det går m fadern.
  • betula
    LitenMy skrev 2011-01-06 17:48:20 följande:
    Han är nog borta för gott! Men jag ska ge mitt barn kärlek i massor...förstår inte män som överger sina barn!
    Då är kanske det bästa att han håller sig borta med. :) Kan inte heller förstå hur man kan överge sitt barn, men för barnets del är det kanske bättre att inte ha en sån far i sitt liv oavsett...
  • betula
    Cornellia skrev 2011-01-06 19:52:26 följande:
    Usch, jag har börjat blöda nu.
    Ordentligt
    Nej, håller tummarna för att det inte är ett missfall då!
  • betula
    Cornellia skrev 2011-01-07 08:24:49 följande:
    Tack, Jag slutade iaf blöda igår redan, så BM vi pratade med imorse trodde inte att det var ett MF, men vi ska till gyn och kolla upp det nästa vecka.
    Det låter ju bra. :) Håller tummarna för att det inte var ett mf!
  • betula
    Kitty 82 skrev 2011-01-07 15:42:22 följande:
    Jag vet inte VAD det är som händer men jag känner bara att jag håller på att bryta ihop total och bara gråter av förtvivlan.

Tog ett billighetstest köpt från tradera nu som visade fett NADA.

Har de andra testen bara varigt spökstreck?

Jag tänkte köpa ett CB digital nu för att få svart på vit och det står man kan ta det 4 dagar innan bim emn alltså jag skulle ha bim nu idag 7-10 jan men ska jag vänta till imorgon på morgonen o ta eller går det bra idag?

Jag kommer säkert få "Inte gravid"

Svagt plus är alltid ett pluss,,,hmm bullshit enligt mig *snyft*
    Kan det inte vara så att hormoner hänger kvar från förra graviditeten? Har du testat negativ efter missfallet, innan du testade positiv igen? Jag skulle nog vänta m att göra cb digital på morgonurin, för att känna mig så säker som möjligt?

Håller tummarna att det finns ett litet frö där inne!
  • betula
    betula skrev 2011-01-07 15:46:59 följande:
    Kan det inte vara så att hormoner hänger kvar från förra graviditeten? Har du testat negativ efter missfallet, innan du testade positiv igen? Jag skulle nog vänta m att göra cb digital på morgonurin, för att känna mig så säker som möjligt?

Håller tummarna att det finns ett litet frö där inne!
    Tusan nu tror jag jag blandade ihop personerna här :( Sorry!
  • betula
    Flisan79 skrev 2011-01-07 15:49:38 följande:
    ....är helt OK när man är gravid. Kallas ju inte gravidhjärna för intet!
    Ja får skylla på det!
  • betula

Fler än jag som typ inte orkat nåt längre?

Brukar normalt promenera minst en timme per dag, men nu tappar jag orken redan efter 15 min! Sambon har varit snäll och tagit de två större hundarna på deras promenad, men även när jag bara hade m lillen som är lös hela tiden var jag helt slut efter 20 min. Var ute 50 min och tog det lugnt på plogade vägar, men sitter ändå här nu och nästan somnar!

Svar på tråden BF september 2011