BF september 2011
Håller också med om bilkörningen, långa sträckor ger jag mig inte alls på nu. Idag när jag skulle fickparkera sträckte det till i nedre delen av magen som bara den, inte skönt alls
Håller också med om bilkörningen, långa sträckor ger jag mig inte alls på nu. Idag när jag skulle fickparkera sträckte det till i nedre delen av magen som bara den, inte skönt alls
Dior:
Ja, hon var alldeles till sig, hann nog fråga 15 gånger imorse när det var dags att gå. Sen fick vi vara med på uppropet och sen gå. Snart dags att hämta, så får man nog höra om allt de hunnit med idag. Har 15 min promenad till skolan så det är ganska lagom.
Lillasyster får vara hemma ett tag till. Hon börjar 15-timmar på dagis 20/9, min bf. Nu har jag semester så då får hon vara hemma med mig. Hon börjar också längta till dagis och alla kompisar.
Jättefin Cornelia, själv är jag nöjd över att ha bytt resår i äldsta dotterns regnbyxor, ungefär vad jag klarar.
Har sovit rätt ok i natt och hade tänkt städa idag, men höll på att svimma när vi lämnade i skolan och det är en promenad på 15 min i lugn takt, så jag ska nog ta det lite lugnt.
Ska till bm senare, kanske skulle kolla lite på frågorna om förlossningen som jag skulle svara på till idag. Tycker det är svårt, tar det som det kommer, har ju funkat två gånger tidigare.
Mycket prat om ålder.
Fick min första när jag var 25. 27 med andra och nu 32 med tredje. Känns ganska lagom, men jag är bland de yngre föräldrarna i dotterns klass.
Precis hemkommen från bm
Allt helt normalt som vanligt
35+6
sf-mått 35
huvudet nedåt och rörligt, normalt med 3:e barnet
Hon tyckte det lät lite mycket med förvärkar var 7:e minut som jag hade i torsdags, men inte mer än så
Att jag kännt mig helt svimfärdig idag kopplade hon ihop med lågtrycket ute.
Nä, nu får det börja "ploppa" ut lite bebisar tycker jag. Jag skulle gärna bidra....
Förvärkar har jag , men inte mer än så. 4 veckor kvar och får höra varje dag när jag hämtar och lämnar på skolan att nu är det väl dags när som helst va!!!!
Ja, fick jag bestämma det så, men tänk om det är hela 6 veckor kvar... det känns ju deprimerande att tänka så.
Innan jag gick upp imorse hade jag mensliknade förvärkar ca 5 min mellan, men det var bara i en timme, nu har det varit lugnt, fast nu har bebis börjat röra sig som bara den istället.
Har har försökt gjort ett städ och rensryck i 4-åringens rum, men nu har jag en liten paus, ska väl köra lilte till. Får se om hon håller sig borta...lättare att slänga då.