BF september 2011
Godmorgon!
Nu är det september!!!!
Och vi ska ju få septemberbebisar :)
Ganska lugn natt, utan förvärkar, hoppas det är livmodern som vilar inför de riktiga värkarna. Hoppas kan man ju alltid.
Godmorgon!
Nu är det september!!!!
Och vi ska ju få septemberbebisar :)
Ganska lugn natt, utan förvärkar, hoppas det är livmodern som vilar inför de riktiga värkarna. Hoppas kan man ju alltid.
Hej alla tröttisar :D:D Skriver inte ofta här men läser i tråden dagligen...har skrivit nån gång tidigare för er som känner igen mig haha
Tänkte fråga er som fött barn tidigare, hur känns värkar?
MIn dotter har en sådan som skolväska. Skulle kunna tänka mig som skötväska, men jag har en kronan
Hyfsad natt igen..
Igår kväll när jag satt i soffan bökade han runt rejält, jordbävningsvarning. Undrar hur många varv han snurrade och hur han ligger nu. Ska inte till bm förrän på torsdag, ett besök jag hade hoppats inte behöva.
Idag ska vi iallafall till familjerätten och bekräfta faderskapet. Något att se fram emot. Man behöver lite sådana saker att se fram emot när man bara väntar. Har i denna stund världens förvärk, varför kan de inte börja göra ont för, är bara obehagliga.
18 dagar till bf
Här är en med extrem mycket förvärkar. Känner också att ur ska jag orka med de riktiga, helt matt mellan varven. Funderar även på om jag kommer fatta när det verkligen är på g.
37+5 nu, samma som när äldsta föddes, men sen kom 2:an på 40+1.
Har hela tiden trott att denna ska komma tidigare, men det är ju pga alla sammandragningar/förvärkar.
Bm på torsdag och jag som sa att då kommer jag inte komma, men som det känns nu så lär jag göra det.
Försöker intala mig att sluta vänta på att det ska sätta igång. Det kommer när det är redo.
Håller med, dags för sängen. Har visserligen redan lagt mig, men gått upp igen....