BF september 2011
RUL om en timme!!
RUL om en timme!!
Jahapp. Blir ett nytt RUL 27/4. Jag blev flyttad en hel vecka bakåt. Jag skulle varit i v. 17+4 idag men bebben var mindre. Jag trodde att jag skulle bli flyttad någon dag men inte en hel vecka. Jag vet inte exakt mensdatum men på ett ungefär, men jag vet säkert att bebben blev till 27, 28 eller 29 december
Kan man bli gravid en vecka efter sexet??
Idag är jag på krigsstigen!!!! Vi har ett gäng medelålders tanter här på jobbet som tycker det är fritt fram att kommentera och prata om min graviditet hur som helst.
-"Hur mycket har du gått upp?"
-"Min dotter gick inte upp så mycket på magen utan mest över rumpan, precis som du". (Roligt att få nåt sånt i ansiktet när man redan innan man blev gravid har lite taskig självkänsla när det gäller vikten...)
Så, nu har jag gnällt färdigt! Kan i alla fall glädjas åt att jag känner buffar och sparkar dagligen, är på 21+5 idag. (Trodde det skulle dröja desto längre eftersom jag har moderkakan i framvägg)
IdaElin: Grattis till eran minitjej och ett stort lycka till! Jag vet, av egen erfarenhet, att neotiden kan vara påfrestande men försök njuta ändå och ta hand om varandra <3