• Renni

BF september 2011

katzon skrev 2011-01-14 13:37:23 följande:
    Nä, jag tror att jag är värst
    Jag ska till BM 9+2.. det är lääänge kvar

Men jag ska till Sophiahemmet på måndag på VUL, det tycker jag är bra!
    För då är det som du säger att missfallsrisken går ner otroligt mycket, hoppas hoppas hoppas allt ser bra ut
    Jag ska också göra ett VUL på måndag =) Jag längtar ihjäl mig... Första gången jag VILL att helgen ska försvinna fort så det kan bli måndag.. haha...

Annars går jag omkring och mår lite tjuvtjock hela dagarna men svagt illamående. Inte så jag spyr men ändå illamående.... Dricker lokavatten... det är gott när man mår illa =))
    Men som vissa andra också känner så mår jag galet illa när jag går o lägger mig på kvällarna...
    Svårt att somna då men jag är glad för mina symtom =) haha
  • Renni

Hanna Elise: det lät som en perfekt fredagskväll :) guu så gott. Hos oss blir det taco !!

• Renni
    Xadime skrev 2011-01-16 11:31:33 följande:
    Jag har plussat idag och är jätteglad =) Vecka 5+0 enl uträknare.

Är grön på det här så jag undrar varför VUL görs så tidigt som vissa av er skriver att ni ska ha det? Är det för att säkerställa förlossningsdatum eller vad är orsaken? Trodde man bara gjorde ultraljud typ vecka 18?

Grattis & välkommen till våran härliga tråd =))

önskarnr2 skrev 2011-01-16 11:35:04 följande:
    Hoppar gärna in här, bf 27 september, plussade igår! Andra barnet :)

Grattis & välkommen... =))
    Spännande med andra barnet... detta är vårat andra barn också. Ska bli super kul att få ge vår lilla en lillebror/lillasyster...

• Renni
    Det där med arbetsnamn så är det väl pyret här hemma =)

Det där med att ta reda på könet. Där vi bor så har vi inte dem möjligheten att ta reda på det så därför gjorde vi inte det med första barnet men ibland kan jag känna att det skulle vara kul att ta reda på det denna gången.
    Då har man fått känna hur det känns att INTE veta och sen att VETA =)

Just nu sitter jag hemma o oroar mig lite inför imon på vul.... jag är så rädd att dem ska komma och säga att det inte finns något foster. Likadant som det blev sist....Men också förväntansfull att få se =)

jag uppdaterar imon när vi varit på KK.....
  • Renni
    Hej hopp!

Här är en som är sååååå underbart glad idag...

Vi var ju på VUL idag och fick titta på vår lilla tuss =)... hjärtat slog så otroligt fint <3<3
    Dock blev jag tillbakaflyttat 2 dgr men det kan ändra sig till nästa ultraljud sa läkarn.
    Nu kan jag äntligen slappna av för nu vet jag att det faktiskt är ett FOSTER denna gången... Wonderful!

Fick även Lergigan Comp utskrivet för illamåendet. Hoppas att dem ska vara bättre än postafen...

Nu sitter den är fin ultaljudsbild på kylskåpet :D

• Renni

Håller alla mina fingrar & tår för er som blöder, hoppas att det inte är mf....

Själv är jag som en zombie... Äter Lerigian Comp morgon & kväll men inte ens det hjälper fullt ut emot illamåendet och dessutom blir jag JÄTTE trött....Gahhh... jag hoppas att det försvinner till vecka 12 bara...

Hur ska man orka jobba?

• Renni

LitenMy: styrkekramar till dej,,. hoppas allting är bra! Ta hand om varandra <3

Melindabjörk: vad kul att du var senare än vad du trodde =) Skönt...Lycka till!

Svar på tråden BF september 2011