• Super blondinen

Vad har ni för fabrikat på eran flaska?

Finnes en hel djungel av flaskor där ute så tänkte kolla av nyfikenhet vilka som folk använder.

Komentera gärna med vilken ni napp ni använder till och ålder på barnet.

Använder ni fler får ni gärna skriva till det.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad har ni för fabrikat på eran flaska?
  • Alexi

Vi körde dr Brown till ersättning första månaderna, eftersom den ska vara bra för magen osv. Sen blev det avent till vällingen, underbart att slippa alla smådelar. Vi har den reglerbara nappen.

• Lumo

För er som inte hittat dem än, köp en vällingflaskw-diskborste. Finns på mataffären bland vällingflaskorna. De ser ut som vanl diskborste men med mer spröt pekande nedåt o med mjukare borst. Spetsen på handtaget kan man diska napp-pipen med. Skitbra diskborste även till findisk som vinglas, mycket bättre än en vanlig hård borste.

• Lindreas

MAM och Esska. Gillar MAMs nappar bäst, sonen har svårare att få tag om runda. Vi har precis bytt till napp nummer två och sonen är snart 3.5 månader.

• Kyh

tommiietippiee och mam. På båda är der dinapp för nyfödda, testade 3 mån till tommiietippiee och 4 mån till mam men båda gick för snabbt för honom, som att han var stressad när han svalde så bytte tillbaka. Han är snart 6 mån

• gudrunberit
    yes79 skrev 2010-12-31 14:51:46 följande:
    Hur är den dinappen att rengöra?
    Lite trixig att rengöra, men jag kokar den ofta för att vara säker på att den blir ren. Vi har köpt två nu så att en alltid finns ren om den andra t ex är i diskmaskinen. 
  • queenofangels

har mam anti kloik still min son som e 7 veckor så har ju den minsta nappen.

till dottern har vi olika. esska, tupperwear, rock star baby o nappe puh. alla med den nappen med stort hål.

• Candra

Esska nu, men vi hade länge mam och nuby wideneck. Dottern blir 1,5 år i morgon.

• hemligt gravid

Dr Brown med minsta dinappen till min 2 månaders. Har en Esska med minsta dinappen också men den går för snabbt.

Hur ofta byter ni dinapp? Rekommendationen är ju ändå var sjätte vecka...

Svar på tråden Vad har ni för fabrikat på eran flaska?