• METAMORPHOSIS

Före- och efterbilder för GBP-opererade

• Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade
  • karet

Lalalong: okej, visste inte att de fanns nån annan tråd, sitter på iphone så ser på ett annat sätt än på nätet.
    Tack för att du svarade och inte missförstod/misstolkade min fråga :)
    Härligt att du kan känna dig stolt, med all rätt! Många verkar ju tro att gbp är en enkel genväg men om man läst på lite så vet man ju bättre.
    Superbra att du ändrat dina vanor och kan känna att det är något bra. Det är ju tyvärr så idag att man inte alltid känner att man har "rätt" att känna stolthet över vissa saker. Speciellt inte när det är vardagliga ting (som i ditt fall frukost), men det handlar ju om att hitta nya vägar FÖR SIG SJÄLV även om det är självklara vägar för andra.
    Viktminskning är aldrig enkelt.

• SkinnyNo2
    Jenny N skrev 2010-12-30 19:20:01 följande:
    I slutet av April 2009 gjorde jag min GBP:

1 år senare var jag i bättre form än på väldigt länge:
    Är så glad att jag fått den här chansen, en chans att leva fullt ut igen Glad

Jenny N: du är såååå snygg!!
    Du har nu blivit min förebild och jag vet hur jag vill se ut när jag är klar med min resa!
    Stort grattis till dig och till din viktnedgång.
  • sarahl

my god. vilken pudding du är! Får man fråga vilken startvikt o vikt nu? Det ser verkligen inte ut som att du fått nå häng skinn alls! Är det så?
  • Underbara ungar

WOW!!!!! 

Ser knappt ut som samma tjej. BRA jobbat! 
    Axel o5o92o * Enya o7o824 * Isaac o91211
  • Doodies

Sätter en liten markering här. Blir så taggad när man ser bilderna. Enligt BMI så tror jag att jag har chans på en GBP operation men jag är osäker. Det är sånt stort steg att ta.
    Jag är 160 cm lång och väger 95 kg.

Jenny -  är grymt impad över hur din hud verkar ha dragit ihop sig. Har du tränat mycket?

• Jenny N
    SkinnyNo2 skrev 2010-12-30 23:02:08 följande:
    Jenny N: du är såååå snygg!!
    Du har nu blivit min förebild och jag vet hur jag vill se ut när jag är klar med min resa!
    Stort grattis till dig och till din viktnedgång.
    Men gud vad gullig du är  {#emotions_dlg.flower} Tack snälla för dina fina ord!
  • Jenny N
    sarahl skrev 2010-12-31 08:18:35 följande:
    my god. vilken pudding du är! Får man fråga vilken startvikt o vikt nu? Det ser verkligen inte ut som att du fått nå häng skinn alls! Är det så?
    Tack snälla!
    Startvikt vid op datum runt 93 kilo, som lägst vägde jag 43, då var jag dock sjuk efter min bukplastik, nu har jag med läkarnas hjälp lagt på mig en del igen och har det senaste halvåret legat på ca 50 kilo så jag tror kroppen hittat sin trivselvikt.

Visst har jag fått hängande skinn, men inte så jättefarligt, de cm jag hade på magen har tagits bort.
    Rumpan är inget att häng i gran direkt, men hoppas att alla timmar på gymmet till slut ska ge resultat Glad
  • Jenny N
    Doodies skrev 2010-12-31 14:02:25 följande:
    Sätter en liten markering här. Blir så taggad när man ser bilderna. Enligt BMI så tror jag att jag har chans på en GBP operation men jag är osäker. Det är sånt stort steg att ta.
    Jag är 160 cm lång och väger 95 kg.

Jenny -  är grymt impad över hur din hud verkar ha dragit ihop sig. Har du tränat mycket?
    Jag är 165 och vägde 93 när jag blev godkänd, så chans har du absolut. Kan bara tala för mig själv, och för mig var det helt klart det bästa beslutet jag tagit i livet, har fått tillbaka mitt liv.

Jag är en verklig periodare, i omgångar lever jag på gymmet, sen till och från nöjer jag mig med att power walka, och just nu har jag haft så mycket annat runt om så har inte ens tänkt tanken på att träna på över en månad, men det är ett av mina nyårslöften, att ta tag i träningen igen. Mår SÅ mycket bättre när jag tränar ergelbundet.
  • Nettan1982

Jenny N: Du är verkligen jättefin!!! :) Får jag fråga vad du har för strl nu?

Jag blir fortf förvånad när jag kan ta ett par 36or o få på mig för de ser så små ut! O jag får plats i dem! :)

Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade