-
-
Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade
-
wow! ska definitivt lägga in bilder här om någa kg till, har "bara" hunnit gå ner 23 kg ännu :)
-
Har en vän som gjorde sin GBP för ett år sedan. Hon vägde runt 150 kg och nu väger hon 65 kg. Jag är grymt avundsjuk!! Hon har varit överviktig sedan vi var små.. så jag har ju alltid varit den smala av oss två. Nu är det omvänt och jag har på allvar börjat fundera på en operation själv. Fast det känns som jag "härmar" henne när jag helt plötsligt också vill göra en.
Har ju vägt för mycket under ganska många år nu och jag känner själv att jag har väldigt stora problem att fixa detta själv. Drömmen är att gå ner 40 kg.
Vad krävs för att bli godkänd och hur lång tid brukar på få stå på väntelista?
Finns det någon som har ångrat sig efter operationen? -
Nettan1982 skrev 2010-12-31 15:03:09 följande:Jenny N: Du är verkligen jättefin!!! :) Får jag fråga vad du har för strl nu?
Jag blir fortf förvånad när jag kan ta ett par 36or o få på mig för de ser så små ut! O jag får plats i dem! :)Tack snälla!
Jag har storlek 32/34 i byxor, 25 tum i jeans och Small i tröjor.
Sen köper jag mycket kläder på barnavdelningen också, enda fördelen med att vara kort =))
Visst är det en härlig känsla att komma i "normala" strlk, tog jättelång tid för mig att förstå att det faktiskt inte är någon ideé att plocka med Large in i provrummet
-
Här kommer lite fler bilder dårå :)
Dagen innan jag började med flytet...

Julafton 2009
Julafton 2010
Nyår 2010!
Känns helt fantastiskt!
Ny

Bmi innan operation: 47,8
Kilo innan opertion: 135
Bmi idag: 30,1
Kilo idag 10 månader senare: 85
Väldigt nöjd än så länge :) -
bubbles: vad fin du blivit
förstår att du är nöjd!
-
Tusen tack!Buttelina skrev 2011-01-01 14:52:20 följande:bubbles: vad fin du blivit
förstår att du är nöjd!
Ja det känns ju skitbra men jag har ändå 15 kg kvar till min målvikt =) -
-
Men gud vilken skillnad!!! Så jäkla fin du är!
-
Menar du mig nu? Om ja, tack så himla mycketJenny N skrev 2011-01-02 18:19:33 följande:Men gud vilken skillnad!!! Så jäkla fin du är!
.
-
Ni ser knappt ut som samma tjejer!
Jag är imponerad!
Har gått ner 20 kg med hjälp av pulver. Vägde 84 kg och idag är det 64 kg, där är typ 10 kvar...
Blir så sjukt impad av er!!!!