• METAMORPHOSIS

Före- och efterbilder för GBP-opererade

• Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade
  • J L86

Jag innan op sommar 2010. Maxvikt 130kg

Jag som opad i 2månader 25kg lättare.

• PetraD
    J L86 skrev 2011-01-11 15:12:57 följande:

Jag innan op sommar 2010. Maxvikt 130kg

Jag som opad i 2månader 25kg lättare.

vad fin du är & vilken skillnad på så kort tid.
    du ser ut som en annan människa..
  • Lalalong

Jag tycker själv det är roligt att kika på bilder som är tagna längs vägen. Så jag bjuder på en också nu när jag nått -25 kg. 

Första bilden är på min dotters dop i våras. Dom två andra bilderna på min minisemester förra veckan. Det syns kanske inte jätteskillnad, så där som man hoppar ur stolen direkt. Men det känns... och i ansiktet syns det ju väldigt mycket tycker jag!
    (Och resten av kroppen vet jag också att det syns på,det har jag sett på andra bilder Men det var lite roligt även med bilder på mig där jag inte är uppställd just för att ta bilder som ska vara till jämförelse )

Klara 060504, Alva 100117
  • Mary Jo
    Lalalong skrev 2011-01-11 18:02:07 följande:
    Jag tycker själv det är roligt att kika på bilder som är tagna längs vägen. Så jag bjuder på en också nu när jag nått -25 kg. 

Första bilden är på min dotters dop i våras. Dom två andra bilderna på min minisemester förra veckan. Det syns kanske inte jätteskillnad, så där som man hoppar ur stolen direkt. Men det känns... och i ansiktet syns det ju väldigt mycket tycker jag!
    (Och resten av kroppen vet jag också att det syns på,det har jag sett på andra bilder Men det var lite roligt även med bilder på mig där jag inte är uppställd just för att ta bilder som ska vara till jämförelse )

jo! det syns jättestor skillnad redan! wow!
  • Brooklyn

Vad fina bilder ni har tjejer, grattis! Jag gjorde min operation i april, för alltså 8 månader sen.
    Jag har gått ner 45 kg, livet är underbart!

Före

Och nu,

motnyttliv.bloggplatsen.se
  • Mach

åhh vilken skillnad på er allihop:) Visst är det kul när man själv ser skillnaden vilket jag inte gjort förrän helt nyligen.

• SilverEmma
    Brooklyn skrev 2011-01-11 19:01:07 följande:

Vad fina bilder ni har tjejer, grattis! Jag gjorde min operation i april, för alltså 8 månader sen.
    Jag har gått ner 45 kg, livet är underbart!

Före

Och nu,

motnyttliv.bloggplatsen.se
    Men OJ! Ditt skinn ser ut att ha hängt med bra? Jag ser ut ungefär som du gjorde innan, förutom att jag har betydligt större arsle. Kul att se hur man kanske kanske kanske kan se ut sen...
    Fanny -09 & Elliot -10...våra älskade flickor!
Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade