-
-
Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade
-
Blev i fel tråd
-
Jag innan op sommar 2010. Maxvikt 130kg

Jag som opad i 2månader 25kg lättare.
-
vad fin du är & vilken skillnad på så kort tid.J L86 skrev 2011-01-11 15:12:57 följande:Jag innan op sommar 2010. Maxvikt 130kg

Jag som opad i 2månader 25kg lättare.
du ser ut som en annan människa.. -
Verkligen en stor skillnad! :) Du är jättefin!
Grattis -
Jag tycker själv det är roligt att kika på bilder som är tagna längs vägen. Så jag bjuder på en också nu när jag nått -25 kg.
Första bilden är på min dotters dop i våras. Dom två andra bilderna på min minisemester förra veckan. Det syns kanske inte jätteskillnad, så där som man hoppar ur stolen direkt. Men det känns... och i ansiktet syns det ju väldigt mycket tycker jag!
(Och resten av kroppen vet jag också att det syns på,det har jag sett på andra bilder
Men det var lite roligt även med bilder på mig där jag inte är uppställd just för att ta bilder som ska vara till jämförelse
)

-
jo! det syns jättestor skillnad redan! wow!Lalalong skrev 2011-01-11 18:02:07 följande:Jag tycker själv det är roligt att kika på bilder som är tagna längs vägen. Så jag bjuder på en också nu när jag nått -25 kg.
Första bilden är på min dotters dop i våras. Dom två andra bilderna på min minisemester förra veckan. Det syns kanske inte jätteskillnad, så där som man hoppar ur stolen direkt. Men det känns... och i ansiktet syns det ju väldigt mycket tycker jag!
(Och resten av kroppen vet jag också att det syns på,det har jag sett på andra bilder
Men det var lite roligt även med bilder på mig där jag inte är uppställd just för att ta bilder som ska vara till jämförelse
)
-
Vad fina bilder ni har tjejer, grattis! Jag gjorde min operation i april, för alltså 8 månader sen.
Jag har gått ner 45 kg, livet är underbart!
Före

Och nu,

motnyttliv.bloggplatsen.se -
Vad skoj att se era fina resultat.. massor med grattis..

-
åhh vilken skillnad på er allihop:) Visst är det kul när man själv ser skillnaden vilket jag inte gjort förrän helt nyligen.
-
Men OJ! Ditt skinn ser ut att ha hängt med bra? Jag ser ut ungefär som du gjorde innan, förutom att jag har betydligt större arsle.Brooklyn skrev 2011-01-11 19:01:07 följande:Vad fina bilder ni har tjejer, grattis! Jag gjorde min operation i april, för alltså 8 månader sen.
Jag har gått ner 45 kg, livet är underbart!
Före

Och nu,

motnyttliv.bloggplatsen.se
Kul att se hur man kanske kanske kanske kan se ut sen...