• Saufi

Bebisar sommar/höst 2011 i Umeå

Hej!

Väntar mitt andra barn i Augusti 2011, finns det någon fler som väntar smått under sommar/höst 2011  i Umeåområdet?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-30 18:13
    BF-lista

Juli
    Slania: Andra barnet, BF 22/7

Augusti
    Höstflickan83: Första barnet, BF 3/8
    Mearlin: Första barnet, BF 12/8
    Isolde11, Andra barnet, BF 15/8
    Saufi: Andra barnet, BF 27/8
    Sejda79: Andra barnet, BF 27/8
    Knottet1: Tredje barnet, BF 29/8

September
    Sleepingangels: Första barnet, BF 11/9
    Äntligen dax: Andra barnet, BF 30/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-31 17:11
    BF-lista

Juli
    Slania: Andra barnet, BF 22/7

Augusti
    Höstflickan83: Första barnet, BF 3/8
    Mearlin: Första barnet, BF 12/8
    Isolde11, Andra barnet, BF 15/8
    Saufi: Andra barnet, BF 27/8
    Sejda79: Andra barnet, BF 27/8
    Knottet1: Tredje barnet, BF 29/8

September
    Sleepingangels: Första barnet, BF 11/9
    Zaran: Första barnet, BF 13/9
    Äntligen dax: Andra barnet, BF 30/9

• Svar på tråden Bebisar sommar/höst 2011 i Umeå
  • MalinNu

Ja stan blir bra för oss med :) vilken tid de blir spelar oss ingen roll, så säg bara till när de blir så kommer vi till station.

• Höstflickan83

Båda tider funkar för mig.. Men nåt måste vi ju välja, så jag säger 13 då, funkar för alla andra? Mötas utanför?

• Mearlin

Klockan 13 på station, check :) Vi träffas utanför, det blir toppenbra det!

• Terraberra

King! då kör vi 13! Jag kikar om det står nån med barnvagn/babyskydd utanför annars går jag in och tar ett bord ifall ingen redan gjort det! Ska bli trevligt att ses! :)

• Höstflickan83

Toppen, det  blir trevligt!

• Ninakarolina

Jag och sambon käkade på mac donalds igår och sen drog vi på kalas. På kvällen vid 21:30 vart sambon skit trött... sen fick han frossa och sen 1 på natten spydde han så sjukt mycket. Men efter han fått upp skiten sa han " nu kan jag fara på jobbet" haha galet. febern och allt försvann... han tror de var maten från donkan... sa att dressingen inte var bra.
    Och sen har Penny vaknat varje timma hela natten... hinner bara komma till ro så vaknar hon. Och nu har hon vart vaken 2 dagar med bara 5-10 mins sov pauser... men hon skattar och är aldrig ledsen men fasen vad jobbigt de är nu är så trött. Tänkte på dig höst flicka att de är nog bäst att vi inte kommer om de skulle vara magsjuka.. men sambon drog på jobbet och var som ny.
    Men tröttast i stan är jag, och ingen vill väl komma hit för att vara med Penny en stund så jag får sova då David spytt i natt . Synd om mig haha.
    Men hoppas de får de super trevligt så ses vi nästa gång. 

• Mearlin

Nej så tråkigt Nina!! 
    Hoppas Penny sover lite under dagen så du får vila också! Förhoppningsvis träffas vi fler gånger och då får ni följa med!  

• Ninakarolina

Hon sover nu, men jag kan inte sova är som så pigg, fattar inte. Är super sugen på att dra ner på stan, men som sagt vill ju inte smitta er och era bebisar om de skulle gå nått i våran familj. Vill shoppa på stan haha kliar i fingrarna :D.

• Höstflickan83

Vad tråkigt Nina att han blev sjuk och att du fått sova så dåligt. Hoppas du kan vila under dagen när Penny sover, även om du inte somnar så är ju vilan bra. Hoppas att du och Penny inte blir sjuka om det skulle vara magsjuka.

Vi ses säkert fler gånger och då får vi ju träffas då!

Svar på tråden Bebisar sommar/höst 2011 i Umeå