Inlägg från: Mearlin |Visa alla inlägg
  • Mearlin

Bebisar sommar/höst 2011 i Umeå

Nä, verkligen inte lätt att hitta något ställe, men vore ju som skoj att ses tycker jag :)
    Tyvärr är både jag och Benjamin lite förkylda just nu, så det kanske inte går så bra att träffa oss då, eller vad tror du Höstflickan83? Vill inte äventyra något för er!! 

• Mearlin

Vi kan nog också! Så länge det inte är torsdag som gäller, Benjamin ska på 3-månaders då och vaccinera sig. Så roligt det skulle vara! 

• Mearlin
    Terraberra skrev 2011-10-30 22:42:43 följande:
    Vi vill också! :) Vilken dag passar? Tisdag?
    Tisdag funkar för oss, onsdag också :)
  • Mearlin

Måste kanske få någon koll på hur många vi börjar vara:
    Ninakarolina
    MalinNu
    Mearlin
    Terraberra
    Höstflickan83

Visst har jag inte missat någon då!? 

• Mearlin

För oss spelar det absolut ingen roll, vi behöver ha bil var vi än ska ta oss. Men är väl som dags att vi bestämmer något kanske, tisdag är ju redan imorgon :) 

• Mearlin

Klockan 13 på station, check :) Vi träffas utanför, det blir toppenbra det!

• Mearlin

Nej så tråkigt Nina!! 
    Hoppas Penny sover lite under dagen så du får vila också! Förhoppningsvis träffas vi fler gånger och då får ni följa med!  

• Mearlin

Vi fick en riktigt trevlig fika, tiden bara sprang iväg!!
    Gruset: var är det afro för mammor??  

• Mearlin
    Ninakarolina skrev 2011-11-01 21:19:35 följande:
    Provade fin klänningen vi hade tänkt att ha på namngivar dagen, men eftersom de aldrig blir av börjar den bli för liten så jag tänkte att jag skulle hinna med att ta dock söta bilder på henne, men hon slutar aldrig spexa för kameran haha. Men hon hälsar till alla era bebisar att hon har de bara bra utan sömn här hemma, hon roar mamma så mycket hon bara kan haha.

Men vilket charmtroll!! Så söt hon är :) 

Tusen tack för idag tjejer!! Riktigt skoj att träffas, ser redan fram emot nästa gång! Och som sagt, hoppas vi blir ännu fler  som kan följas åt :)

Hoppas det går bra med vaccinationen imorgon Terraberra!

Förstår verkligen att lillgrabben är piggelin Malin, han sov ju genom allt.

Höstflickan: hann ni hem innan det var panik-matdags? 
Svar på tråden Bebisar sommar/höst 2011 i Umeå