• Parasitens mamma

Barnprylmarknader framöver (Göteborg)

Då var det dags att börja lista alla kommande barnprylmarknader i Göteborg med omnejd igen!
    Har du koll på vilka datum som gäller? Fyll på här!  

Vi ses i kön in! ;D

• Svar på tråden Barnprylmarknader framöver (Göteborg)
  • knittgirl84
    Bellbox skrev 2011-10-16 22:32:25 följande:
    Barnmarknad i Mölnlycke på lördag 22/10 har jag läst nu; kl 9-14 i Hulebäckgymnasiet Fick tips av en kompis>; var tydligen värt ett besök sist sa hon; måååånga fynd!!

Lätt att parkera utanför sa hon & det är ju inte så långt till Mölnlycke precis (man kan köra rv 40 eller via Mölndal)

Behöver fyna lite skor & skridskor m.m så hoppas på att detta...    
    Brukar det finnas barnkläder där?
  • Bellbox
    knittgirl84 skrev 2011-10-18 20:15:25 följande:
    Brukar det finnas barnkläder där?

Absolut; i alla storlekar i princip sa de
    -uppdelat efter storlek så man lätt ska hitta; 74/80, 110/116 o.s.v...
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • knittgirl84
    Bellbox skrev 2011-10-18 23:09:43 följande:
    Absolut; i alla storlekar i princip sa de
    -uppdelat efter storlek så man lätt ska hitta; 74/80, 110/116 o.s.v...
    Låter ju riktigt bra, då ska jag nog bege mig dit på lördag, har ändå inget bättre för mig. Verkar vara smidigt att ta sig dit kommunalt oxå, Jag antar att det är bäst att undvika vagn, så tösabiten får åka sele
  • Bellbox
    knittgirl84 skrev 2011-10-19 06:23:38 följande:
    Låter ju riktigt bra, då ska jag nog bege mig dit på lördag, har ändå inget bättre för mig. Verkar vara smidigt att ta sig dit kommunalt oxå, Jag antar att det är bäst att undvika vagn, så tösabiten får åka sele

Ja ta selen!! Det är nog en hel del folk där just på morgonen (störst fyndchans) så barnvagn är svårt därinne
    Ligger ju centralt & bra så en utflykt är ju inte fel

-kom gärna lite innan 9 (om du tänker vara tidig) så blir det inte så mkt kö OCH ta med en IKEA-påse eller annan påse att lägga kläderna i; så fyller du bara på, sen betalar du i kassan (OBS: glöm inte kontanter!) 

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • knittgirl84
    Bellbox skrev 2011-10-19 10:28:42 följande:
    Ja ta selen!! Det är nog en hel del folk där just på morgonen (störst fyndchans) så barnvagn är svårt därinne
    Ligger ju centralt & bra så en utflykt är ju inte fel

-kom gärna lite innan 9 (om du tänker vara tidig) så blir det inte så mkt kö OCH ta med en IKEA-påse eller annan påse att lägga kläderna i; så fyller du bara på, sen betalar du i kassan (OBS: glöm inte kontanter!) 
    Tack för alla tips. Tanken är att jag ska vara där i tid, men med tösen vet man ju aldrig vad som händer
  • Linn f

Söndagen den 30 oktober kommer Smiletsbarnmarknad vara i Torslandaförsamlingshem. det stora gulahuset vid torslandatorg. kl10-15 sista timman halvapriset.. 30% går till BARNCANCERFONDEN.

• Namaste72

Blir det ingen höstmarknad i Ljungskile i år?

{ Mamma till världens finaste dotter } { väntar barn igen}
  • bakaenkaka

Finns det inga fler marknader i november? Och är det någon som känner till någon bra fb-grupp som denna?

• gravid74

Det finns en barnloppissida där man kan sälja saker på FB
    www.facebook.com/

Sen kommer Tussilago barnmarknad i december tror att det är den 10 dec.

~Axel 060910 + Anton 090331 ~
  • bakaenkaka
    gravid74 skrev 2011-11-01 11:12:15 följande:
    Det finns en barnloppissida där man kan sälja saker på FB
    www.facebook.com/#!/groups/196418280419635/

Sen kommer Tussilago barnmarknad i december tror att det är den 10 dec.
    Tack för tipsen!
    Borde väl ändå finnas fler loppisar i november, om man är beredd att åka en liten stund? Sugen på fynd och att leta i klädhögarna!
Svar på tråden Barnprylmarknader framöver (Göteborg)