Någon från Helsingborg?
Finns det nån mer från Helsingborg som är beräknad sommar/ höst 2011?
Finns det nån mer från Helsingborg som är beräknad sommar/ höst 2011?
Härligt..
Vet du vad det blir???
Härligt..
Vet du vad det blir???
Jag visste inte med nummer 1 men var ändå 100% på att det var en pojke vilket stämde. Nummer 2 kollade vi och jag tyckte det var lika spännande med båda.
Jag tycker att det skitspännande att se vad som kommer ut även om att jag vet att det är en pojke. Är han ljus eller mörk, har han hår eller inte?? Är han lik syrran eller???
Då flera av oss var sugna på att ses över en fika så ska vi kanske slå till?! Fler än jag som är hemma dagtid? Onsdag?
Jag ska till Hbg på torsdag. Ska vara på Mammakulan 15.00 slutar jobbet 12.00. 13.00 skulle funka bra för mig..
Hej allihopa!!
Nu var det ett tag sedan jag skrev. Mår för tillfället väldigt bra och en kula har börjat synas. Inga jeans passar längre så idag har jag inhandlat mina första mamma byxor/jeans. Visserligen lite stora i mudden ännu men jag var tvúngen. Man måste ju ha byxor. Hoppas det blir en varm sommar så man kan ha mkt klämningaroch tuniker med leggings.
Skulle berättat på jobbet idag men av olika omständigheter blev det inte så, så nu e planen att berätta på fredag. Så trött på att hålla det hemligt och har redan fått den del kommentarer.... tur att det vita pyamasen man jobbar i döljer mkt.
Om könet går att se på RUL så vill vi veta. Vi e alldeles för nyfikna. Vi är även väldigt nyfikna på hur den kommer se ut. Nästan alla vi känner tror på en liten rödtott till pojke =)
Jag fikar gärna men kan inte dagtid annat än på helger. Annars efter 17.00 på kvällar.