• sandslott

Någon från Helsingborg?

Finns det nån mer från Helsingborg som är beräknad sommar/ höst 2011?

• Svar på tråden Någon från Helsingborg?
  • Ninnsen

Vad skoj med ännu en helsingborgare:)! Jag är beräknad till 1 juli, första barnet. När är du beräknad sandslott? 

• sandslott

Vad kul! Jag har nyss plussat så aug/ sep... :) Var i stan bor du?

• Nu är jag hel

Jag är beräknad den 5 juli

♥Mamma till världens bästa Isabelle♥
  • sandslott

Vad kul! Ett par stycken härifrån iallafall! ;) Hur gammal är din dotter?

• Nu är jag hel

Min dotter är 5 ½ år, hon fyller 6 år den 1 augusti. så det blir 2 sommarbarn:)

♥Mamma till världens bästa Isabelle♥
  • Ninnsen
    sandslott skrev 2011-01-06 16:05:21 följande:
    Vad kul! Jag har nyss plussat så aug/ sep... :) Var i stan bor du?
    Härlig känsla när man precis plussat:)!!. Hoppas du mår bra. Jag bor i Ramlösa. Var bor du? 
  • dianmant76

Här är en till, men det återstår att se om jag hoppar av tråden. Är beräknad till 18 Juni. Har gjort KUB-test och fostervattensprov och väntar nu svar på fostervattensprovet. Hoppas givetvis på att bebisen inte har några kromosomfel.
    Bor med min 4 årige son  och min sambo på Norra Husensjö. Är sjukskriven helt tom söndag (foglossning) och sen 50 % from måndag

• sandslott
    Ninnsen skrev 2011-01-07 08:34:34 följande:
    Härlig känsla när man precis plussat:)!!. Hoppas du mår bra. Jag bor i Ramlösa. Var bor du? 
    Ja visst känns det härligt! Vi bor själv i närheten av Ramlösa! :)
  • sandslott
    dianmant76 skrev 2011-01-07 08:47:11 följande:

Här är en till, men det återstår att se om jag hoppar av tråden. Är beräknad till 18 Juni. Har gjort KUB-test och fostervattensprov och väntar nu svar på fostervattensprovet. Hoppas givetvis på att bebisen inte har några kromosomfel.
    Bor med min 4 årige son  och min sambo på Norra Husensjö. Är sjukskriven helt tom söndag (foglossning) och sen 50 % from måndag

Håller tummarna att allt ser bra ut då! När får du veta? Kul att det är några stycken från Helsingborg. Man hör/ ser fler från typ Stockholm och Göteborg osv.
  • sandslott

Förresten, vilka barnmorskor går ni hos? Har ni gjort VUL någon av er?

Svar på tråden Någon från Helsingborg?