Någon från Helsingborg?
Finns det nån mer från Helsingborg som är beräknad sommar/ höst 2011?
Finns det nån mer från Helsingborg som är beräknad sommar/ höst 2011?
tack så mycket för ditt svar!!!!
Var på ultraljud i morse och det va helt underbart! Vi hade Anna Steiner och hon var jättetrevlig och noggrann. Vi sa redan från början när hon förklarade vad hon skulle titta efter att hon gärna fick berätta könet om hon såg, och det gjorde hon. Vår POJKE visade upp sig flera gånger och hon kunde peka ut både pung och penis hur tydligt som helst, vi fick även en bild för könet syntes. Det enda fel hon gjorde var att råka skriva ut en bild för mycket men den fick vi ju gratis så det är ett fel vi inte har något emot.
Då testar jag här ist:) ( tack för tipset sandslott)
Jag och min sambo väntar vårat första barn 12e juli, en liten pojke kommer. Vi bor i centrala Hbg med våra hundar, och jag testar här då jag inte har några vänninor eller bekanta som väntar barn här nere. Alla e klara eller inte börjat än:)
Och alltid roligt att prata med folk som ligger ungefär lika:)
Är det någon mer än jag som går hos BM på gasverksgatan? Vad tycker ni om dem?
Hoppas det är bra med alla och jag hittar några trevliga att prata med och byta upplevelser och åsikter:)
Jag går på gasverksgatan och är mycket nöjd! Har förvisso bara träffat min bm ett par gånger, men träffar en läkare, Mattias, där en gång i månaden och han är fantastisk! Jag väntar barn nr två, 27 juli är han beräknad. Känns som 1a gången då min son är 12 nu.
Vilken bm har du? Jag har Birgitta.
Jag och min man väntar också det första barnet, den 7 juli!
Jag går också på Gasverksgatan! Trivs jättebra med Ingela som min BM heter! Ska på glukosbelastning den 12 vilket jag inte ser fram emot :(
Hej madelen b. Jag går oxå på gasverksgatan men har Britt Åberg som bm. Går även hos henne på akupunktur. Va roligt att vi är några som går där. Ser ni nån som kämpar på med sina kryckor kan ni ju hälsa för det är säkert jag. Är föresten beräknad till den 28 augusti och väntar oxå en pojke.
Hej alla.
Tänkte på det här med fika. Denna veckan har jag fullt upp,
men kan i stort sett alla dagar nästa vecka (förutom torsdag kl:10-11).
Helst på förmiddagen...
Vad säger ni??
Kram