Någon från Helsingborg?
Finns det nån mer från Helsingborg som är beräknad sommar/ höst 2011?
Finns det nån mer från Helsingborg som är beräknad sommar/ höst 2011?
Liiiina: Jag är inte säker men har för mig att om man får för mycket fostervatten (alltså aldeles för mycket) så kan trycket bli så stort att vattnet går. Då kan det bli tal om igångsättning om inte vattnet återbildas snabbt nog osv, så det kan bli ganska allvarligt. Men det finns ju oxå de som läcker fostervatten i flera veckor och ändå föder på utsatt tid, man hålls ju under ständig koll om det händer.
Vill tipsa er alla om Divino salong och spa. Ligger i kopparmölle korsningen. Nu har dem 45 min massage för 200:-, även för gravida! Magiskt!
Jag hade rätt - vi ska få en pojke till!
Hinner inte skriva mer nu men kikar in senare och berättar om vårt möte med Ewy.. ;)
suck!!! nu har jag fått min tid till ultraljudet ändrat och ska inte träffa kersti sylvan utan någon som heter Jesper clausen.....Någon snäll kotte som vet något om honom??? Talar han om könet om man vill osv??
Vore superduper tacksam för svar!!!
suck!!! nu har jag fått min tid till ultraljudet ändrat och ska inte träffa kersti sylvan utan någon som heter Jesper clausen.....Någon snäll kotte som vet något om honom??? Talar han om könet om man vill osv??
okej, tack för tipset....Ska fråga honom om han inte säger något...