• nobilis

    Bra i sängen - förklara mer tack

    Ibland säger killar om en tjej att hon är så j-la bra i sängen. Ibland har jag frågat hur hon är då, men knappt fått nått svar. Ibland har killen sagt att hon suger kuk. Jaha en tjej är alltså bra i sängen om hon suger. Ett annat svar har varit att hon inte ligger som en död sill!!
    Kontentan av detta är alltså att en tjej som suger och rör på sig är bra i sängen.
    Jag köper inte detta alls.
    Så killar hur ska en tjej vara/göra för att vara bra i sängen.
    Och givetvis tvärtom, hur gör de tjejer under sexet som ni kallar värdelösa i sängen.

  • Svar på tråden Bra i sängen - förklara mer tack
  • skruttan82
    Anonym (lundin) skrev 2011-01-09 15:19:51 följande:
    en tjej som vågar njuta och både ger och tar är perfekt tycker jag . sen ska hon inte gömma sig under täcket eller försöka dölja sin mage eller liknande . alla kvinnor är vackra på sitt vis .
    As simple as that......
    Heaven´s closed, hell´s sold out, so I walk on earth
  • dlk

    Att vara bra i sängen har inget att göra med vad man ställer upp på. En engagerad och intresserad brud, som inte tycker om oral- eller analsex, kan vara mycket bättre i sängen än en tråkig fisk som suger av en lite ointresserat.

    Ett värdelöst ligg, TS, är någon som inte bryr sig överhuvudtaget. För mig som man är det sämsta en kvinna som lägger sig på rygg, utan att säga något, och förväntar sig att jag ska leverera multipla orgasmer utan att hon visar hur eller vad hon vill.

  • orpon
    Anonym (lundin) skrev 2011-01-09 15:19:51 följande:
    en tjej som vågar njuta och både ger och tar är perfekt tycker jag . sen ska hon inte gömma sig under täcket eller försöka dölja sin mage eller liknande . alla kvinnor är vackra på sitt vis .
    Stämmer hundra procent!
    Klockrent dessutom när tjejen tar initiativet, liksom bara visar upp sig i sina sexigaste underkläder och ger en sån där blick så det rycker i baguetten... Det är sexigt...
  • copl2
    dlk skrev 2011-01-09 21:58:33 följande:
    Att vara bra i sängen har inget att göra med vad man ställer upp på. En engagerad och intresserad brud, som inte tycker om oral- eller analsex, kan vara mycket bättre i sängen än en tråkig fisk som suger av en lite ointresserat.

    Ett värdelöst ligg, TS, är någon som inte bryr sig överhuvudtaget. För mig som man är det sämsta en kvinna som lägger sig på rygg, utan att säga något, och förväntar sig att jag ska leverera multipla orgasmer utan att hon visar hur eller vad hon vill.
  • Balahir
    niklas81 skrev 2011-01-09 15:16:43 följande:
    Hon är bra om hon tar den i tvåan.

    Källa: Flashback
  • Anonym (donnan)

    Att man är lyhörd! Man kan vara "bra" i sängen enligt en person men inte en annan. Det beror på vad den personen gillar och inte,  iallafall när man "ger". När man "tar" så gäller det att visa vad man vill och tycker om med både kroppsspråk och ord.

  • giftfri
    Anonym (donnan) skrev 2011-01-10 23:45:14 följande:
    Att man är lyhörd! Man kan vara "bra" i sängen enligt en person men inte en annan. Det beror på vad den personen gillar och inte,  iallafall när man "ger". När man "tar" så gäller det att visa vad man vill och tycker om med både kroppsspråk och ord.
    Ungefär så.., hon är följsam å känns äkta kåt.., svårt att förklara vettigt, men hon/jag liksom bara hänger på utan att jag eller hon behöver göra nåt speciellt..., typ som, när vi två blir ett..
  • MrC

    Det handlar om initativ och engamemang i kombination med kommunikation och förståelse.

    Ta egna initativ och fråga hur han vill ha det.
    Sex är kul, försök ha kul i sängen (eller var ni nu gör det)
    Lyssna och lär!
    Slappna av och njut.
    Har ni kommit så långt att han vill ha sex med dig så skiter han i om du har småskavanker. Han har det också!

    Peace!

  • Anonym (Närvarande)
    nobilis skrev 2011-01-09 15:10:56 följande:

    Ett annat svar har varit att hon inte ligger som en död sill!!
    Kontentan av detta är alltså att en tjej som suger och rör på sig är bra i sängen.


    Ja det är även bra om tjejen är i nuet visar att hon gillar det 
  • Anonym (?)
    Anonym (Närvarande) skrev 2020-12-26 15:26:27 följande:

    Ja det är även bra om tjejen är i nuet visar att hon gillar det 


    Du kommenterar en 10 år gammal tråd.
Svar på tråden Bra i sängen - förklara mer tack