Inlägg från: mmmiikaela |Visa alla inlägg
  • mmmiikaela

BF Juli - Unga mammor, Västerås

hallå hallå! har 51 dagar kvar idag, de närmar sig verkligen (igenltigen har jag ju 65 dagar kvar men snittas ju)
    galet vad fort tiden gått =)

son född 09, & lillebror med BF 7/7-11
  • mmmiikaela

49 dagar kvar! de närmar sig med stormsteg:D

• mmmiikaela
    bananiss skrev 2011-05-03 22:42:49 följande:
    Åhh vad skönt att veta att du inte behöver gå över tiden i af mikaela :) Måste vara skönt att ha ett datum? :) Eller känns det läskigt?

Jag har 59 dagar kvar idag.. Vill att det ska gå fortare nu ;D Man tycker att det går långsamt men när man tänker efter så har det gått jättefort :O

Skönt med semester Milla ;) Nu får vi hoppas på lite bättre väder!! Jag som kallade det "sommarlov" ;)

Jobbigt med huvudvärken emelielinneacaroline!! Hoppas att det släpper snart!.. Vad ska man kalla dig? :D Vilket är ditt tilltalsnamn? Du kanske har nämnt det jag är lite snurrig ibland :D
    jo de är skönt! men kommer nog ha panik dagen före jag ska in hahah! :P
  • mmmiikaela
    Millamittilivet skrev 2011-05-11 09:01:47 följande:
    Heluu igen, hade bara en  liten fundering av vad som funkar "bäst" ska man amma eller ge ersättning?:)
    de gör man ju som man vill, vi ska kombinera amning o flaska, fast jag kommer pumpa ur o ge de mål, men kan hända att vi ger ersättning lite då och då med! men ska amma största del av tiden iaf =). om de går vill säga. :)
  • mmmiikaela
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-05-26 12:11:04 följande:
    Läste på din blogg att du har fått en snitt tid nu. Vad skönt för dig och vad roligt :) Inte alls långt kvar nu. =D
    jaa :D äntligen fick man tiden ;D 28 dagar kvar, wihooo :D
    son född 09, & lillebror som kommer i slutet på juni.
  • mmmiikaela
    bananiss skrev 2011-05-26 15:20:24 följande:
    Jag vill också veta ett datum :D Haha jag går säkert över tiden..
    haha =) de kan man aldrig veta :D:D
  • mmmiikaela
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-05-26 21:44:59 följande:
    och det kommer gå i raket fart. Månaderna bara flyger iväg :D Nervös? ;)

Ja jag måste med säga gud vad skönt med ett datum! Jag har ställt in mig på att gå över i alla fall så man inte blir besviken. Lika bra så ;D

Och ni alla vet ju vad ni får. Så jag dööör snart för jag är så nyfiken på vad det är för filur i min mage.
    ja hoppas de går fort :D jag är skit nervös, har ju aldrig opererats förut så är as nervös över det! men de ska nog gå bra :)
  • mmmiikaela
    Ccarolina skrev 2011-05-27 21:17:50 följande:
    Ser att ni följts åt ett tag men här har ni en till ung mamma som bor i västerås :)
    Är beräknad till 24 Juli och längtar som en tok!
    spännande, vart i v-ås bor du? =)
  • mmmiikaela
    Ccarolina skrev 2011-05-27 21:58:02 följande:
    mitt i smeten nästan, precis bredvid rudbecksparken om du vet vart den ligger? :)
    själv då? :) 
    japp vet var du menar :P vi bor på gryta =)
  • mmmiikaela
    Ccarolina skrev 2011-05-27 22:14:32 följande:
    okej :)
    Läste att du skulle bli snittad. nervöst! men det måste vara skönt med ett fast datum och veta att du inte går över tiden? :) jag hoppas att jag får nån vecka tidigare. vill verkligen inte gå över, känner att han gärna skulle få komma i morrn :)
    ja de blir snitt för min del :) och ja, de är skönt o veta datum :) men samtidigt jäkligt nervös för man vet :P
Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås