BF Juli - Unga mammor, Västerås
precis samma här, flyter verkligen bort snart!
gud är så avis på dig som inte ens har 3 veckor kvar. du får inte lägga ut fööör söta kort då kommer jag längta ihjäl mig haha ;)
v 35+6
6 dagar kvar till bebis :D
Jag har med en sony ericsson men måste köpa en ny nu. Går inte att ladda den, så antingen blir det en iphone eller HTC så då kommer man bli en riktig nörd ;D haha
Men som du säger mikaela hellre så än massa sms :D Sen har jag ett par som jag har lovat att ringa, så det blir en aning stressigt ;P
Åh nej säger du det, har redan beställt den nu :P haha så det är försent.
Men då ska jag verkligen se till att inte tove får tag i den för hon slänger nu min mobil och hemtelefonen hur som helst.
Måste fråga en sak? Kan bebisen typ andas där inne? För ibland när jag känner att tyggen och stjärten putar ut så lägger jag handen där och då känns det precis som den andas, det åker upp och ner. Lite svårt att förklara men så kände jag även med Tove och funderade redan då :P har glömt att fråga BM :P
imorgon är de dax:D är så sjukt nervös så jag knappt kan tänka klart, men de ska väl gå bra :)
Och ett STORT Grattis till Mikaela! Han var så fin och väldigt lik miliam =D
Hoppas du mår bra! Nu är det bara att njuta :)
Jag såg på din blogg att jag låg närmast med gissningen :D Lite kul!
Vad ska han heta? :D
Han är jätte fin!
Hur går allt nu? =)
jag vill med ha bebis nu!
vi har legat på sjukhus med wilton, vissa dagar vill han inte äta och de resulterar i att han inte går upp i vikt som han ska, ibland går ner, ibland står still ibland upp, så nu väntar jag på samtal från läkarn om ev. berikning. samt dietist till båda barnen.. stora killen har ju också problem med vikten och nu har även längden påverkats mycke.
idag var vi på bvc och nu efter sjukhusvistelsen så har han ätit ok ett par dagar och därmed gått upp bra i vikt. 5125 gram o 61 cm lång.