Inlägg från: mmmiikaela |Visa alla inlägg
  • mmmiikaela

BF Juli - Unga mammor, Västerås

Ccarolina skrev 2011-06-07 13:15:36 följande:
    efter? :O åååh gud jag som trodde de skulle försvinna...
    precis samma här, flyter verkligen bort snart!
    gud är så avis på dig som inte ens har 3 veckor kvar. du får inte lägga ut fööör söta kort då kommer jag längta ihjäl mig haha ;) 
    haha jadu, efter, led nog av cp svettningar, speciellt nattetid, i flera månader efter förlossningen, aaaaaas drygt! kunde vakna av att de va helt dyngblött i sängen o de rann svett på mage o pattar o hals! :P inte OK. ;D
    son född 09, & lillebror som kommer i slutet på juni.
  • mmmiikaela

v 35+6

• mmmiikaela
    bananiss skrev 2011-06-12 17:11:27 följande:
    Okej, nu har proppen gått (igår och lite idag) och jag har haft ont i ryggslutet som f**n sen igår kväll.. Hade mycket sammandragningar i natt så jag somnade 8 imorse.. tror ni något kan vara på g?? :D

Ni som fått barn tidigare, hur känns det när värkarna startar?? Nu gör det ju bara ont i ryggen.. Fattar ingenting :P
    min har också gått en del, och har som du ont i ryggslutet, jag har även haft värkar, men verkar inte va så mkt mer än så :P kroppen är bra på att luras :P de är svårt o veta om de är på g eller ej, men när de riktiga värkarna kommer så känner man de, för de gör fruktansvärt ont.
  • mmmiikaela

6 dagar kvar till bebis :D

• mmmiikaela
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-06-17 11:09:53 följande:
    wihooo :D Tänk så fort det går!!

Snart får du snusa på bebis!
    jaaa, galet känns de! allt har gått så fort och jag fattar fortfarande inte att han snart är här :O kommer nog inte förstå de förrän dom visar mig honom, då kommer man väl börja tokgrina :P:P
  • mmmiikaela
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-06-17 12:13:30 följande:
    Ne precis man förstår nog inte först han läggs nära dig och du får se han. Åh så mysigt du måste berätta allt sen! :D Hur det gick och så. När du orkar såklart :)
    jaa exakt! de är nog då man förstår på riktigt vad man haft i magen :P Klart ja kommer berätta allt sen. Kommer förmodligen ha datorn med mig, om inte så har jag ju internet med fri surf i mobilen :) så uppdateras kommer de göra med jämna mellanrum, men de mesta blir nog på facebook eftersom de är enklast ;D så du får hålla utkik där sen :D jag är internet nörd så bli inte förvånad om ja uppdaterar en sekund efter vi kommer tillbaka från operationen HAHA!!!
  • mmmiikaela
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-06-17 14:27:13 följande:
    Ja men vad roligt!! Du det gör inget för det är jag med kan jag tala om :D Så när min förlossning sätts igång så kommer du med märka det via facebook ;) haha är man nörd så är man ;D
    haha jaa, men hellre att man uppdaterar offentligt så man slipper bli trackaserad via telefon, de orkar ja inte :P
  • mmmiikaela
    bananiss skrev 2011-06-17 20:28:55 följande:
    Hahah jagf förstår inte mig på hur man går in på facebook på min mobil, tycker det är krångligt ;D Så jag tänker ta med min bärbara dator jag hihi :)

Guuuud va nära det är för dig nu mikaela :)
    va har du för telefon? :P

jaa, nu är de ruskigt nära :D
  • mmmiikaela
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-06-18 11:56:44 följande:

Jag har med en sony ericsson men måste köpa en ny nu. Går inte att ladda den, så antingen blir det en iphone eller HTC så då kommer man bli en riktig nörd ;D haha

Men som du säger mikaela hellre så än massa sms :D Sen har jag ett par som jag har lovat att ringa, så det blir en aning stressigt ;P

köp htc, jag har iphone, visst den är bra, men ska köpa en htc sen, iphone 4 är skit, tappar du den en enda gång så är den full av märken, och oftast spricker hela glaset om du tappat den. helt värdelöst :P
  • mmmiikaela
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-06-18 18:28:52 följande:

Åh nej säger du det, har redan beställt den nu :P haha så det är försent.

Men då ska jag verkligen se till att inte tove får tag i den för hon slänger nu min mobil och hemtelefonen hur som helst.

Måste fråga en sak? Kan bebisen typ andas där inne? För ibland när jag känner att tyggen och stjärten putar ut så lägger jag handen där och då känns det precis som den andas, det åker upp och ner. Lite svårt att förklara men så kände jag även med Tove och funderade redan då :P har glömt att fråga BM :P

har också kännt så :P vet inte va ungen pysslar med :P kanske tränar eller nåt ;P
  • mmmiikaela

• mmmiikaela

imorgon är de dax:D är så sjukt nervös så jag knappt kan tänka klart, men de ska väl gå bra :)

• mmmiikaela
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-06-24 11:17:36 följande:

Och ett STORT Grattis till Mikaela! Han var så fin och väldigt lik miliam =D

Hoppas du mår bra! Nu är det bara att njuta :)

Jag såg på din blogg att jag låg närmast med gissningen :D Lite kul!

Vad ska han heta? :D

tack :D jag mår fint, tror jag iaf :d hahha, sitter just nu i en fotölj, ;P jaa, du va väldigt nära :O hahaha. galet!

vi vet inte namn, är ju så svårt :P
  • mmmiikaela

Finaste lilla wilton!
  • mmmiikaela
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-06-29 18:47:45 följande:

Han är jätte fin!

Hur går allt nu? =)

jag vill med ha bebis nu!

tack :) allt går jätte bra =) förstår att du är otålig men nart är de din tur =)
  • mmmiikaela

vi har legat på sjukhus med wilton, vissa dagar vill han inte äta och de resulterar i att han inte går upp i vikt som han ska, ibland går ner, ibland står still ibland upp, så nu väntar jag på samtal från läkarn om ev. berikning. samt dietist till båda barnen.. stora killen har ju också problem med vikten och nu har även längden påverkats mycke.

idag var vi på bvc och nu efter sjukhusvistelsen så har han ätit ok ett par dagar och därmed gått upp bra i vikt. 5125 gram o 61 cm lång.

Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås