Inlägg från: mmmiikaela |Visa alla inlägg
  • mmmiikaela

BF Juli - Unga mammor, Västerås

Ccarolina skrev 2011-05-27 23:11:23 följande:
    ja jag förstår det. kan tänka mig själv, jag skulle inte kunna sova de sista nätterna tror jag! kommer du få vara vaken? :)
    haha blir väl så iaf natten före, måste ju vara fastande från 00 på natten så jag måste ju äta världens brakmåltid precis innan annars kommer jag va döende hungrig på morgonen sen:P o vi ska va på sjukhuset kl 7, så blir inte mycket sömn alls då :P

japp man är vaken, de är man alltid på planerade snitt, de är bara urakuta man söver :P
    son född 09, & lillebror som kommer i slutet på juni.
  • mmmiikaela

klippte min lillkille igår, 20 cm lockar borta, växer som ogräs hans hår! :P

• mmmiikaela
    bananiss skrev 2011-05-30 20:14:29 följande:
    Han är så söööt din son mikaela :)
    tack :D
  • mmmiikaela
    Ccarolina skrev 2011-05-31 18:26:32 följande:
    vilken fin liten som du har och vilket härligt kort :)
    tack :D haha han ser rätt busig ut tycker jag! :D hhaha
  • mmmiikaela
    Ccarolina skrev 2011-05-31 18:44:04 följande:
    ja verkligen! hur gammal är han? :)
    hehe :) han är 2 år, född feb 09 :)
  • mmmiikaela
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-06-01 11:57:08 följande:
    Tänkte på en sak, Kan vi inte lägga till varandra på facebook så kan man följas upp där med? :) Vore kul att få veta när det är dags för alla och om man nu skulle hamna på förlossningen samma dag =)

Jag heter i alla fall Emelie Lundström =)
    sök på mmmikaela@live.se så hittar ni mig =D
  • mmmiikaela
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-06-01 12:34:12 följande:
    Nu har jag lagt till er båda :)

Mikaela vi har vänner gemensamt. Både madde Nääw och linda salomaa =)

Kände madde jätte bra sen vi var yngre och linda och jag umgås typ hela tiden.
    där ser man :D
  • mmmiikaela
    Ccarolina skrev 2011-06-02 21:41:05 följande:
    jag är så himla dålig på att uppdatera på facebook! :( ska försöka bli bättre :)
    carolina lindelöf heter jag 
    nu fatta jag vem de va som addat mig där :P hhaha, fatta ingenting först för du inte uppdaterat om graviditeten vad jag såg :P jag gick också bf ;D
  • mmmiikaela

fysatan, är helt död, har varit på parken zoo idag, aldrig mer i den här värmen, höggravid. fyfan. :P slut körd, somnade i bilen på vägen hem också :P

• mmmiikaela
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-06-04 10:10:16 följande:
    haaha oj :D ja jag känner detsamma. Svettas som en gris!! Och sen gäspar jag hela tiden :P

Men du har ju inte långt kvar nu :D Gud så roligt är avundsjuk! Vill med ha bebis nu!
    Fick upp nya skötbordet idag sen ska vi fixa ihop spjälsängen ikväll. nu börjar man fatta att det börjar närma sig =)
    fattar inte, dessa svettningar kom efter förlossningen sist, jag håller seriöst på o flyta bort, trots att de knappt är varmt liksom så vettas jag hur mkt som helst, kan inte ens sova i vårat sovrum, får sova på soffan med öppen dörr annars dör jag :P haha..

jaa nu är de verkligen nära, känns helt sjukt o säga att de är 2 veckor o 5 dagar kvar :D skönt ska de bli, men nervös är jag :P
Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås