• MissBeccis

Förvaring för toarullar

För ett tag sedan såg jag i en tidning en snygg förvaring för toarullar. Det var som ett ca 50cm högt rör med lock gjort i sjögräs eller liknande, alltså luftigt, så man såg toarullen igenom. Någon som har sett dessa och vet vart man kan köpa dem, samt pris.
    (Bor i Stockholm)

• Svar på tråden Förvaring för toarullar
  • MissBeccis

Än så länge har jag kollat på:
    Drömhus
    Åhléns
    Bruka Design
    Bohem
    Village
    Migue
    Coozie
    Kök & Rum
    Lagerhaus

• Smajla

MissBeccis - ett tips - maila tidningen och fråga! Och glöm inte att meddela oss var den kommer ifrån

• MissBeccis

Att kolla i tidningen är ju självklart jättebra, om jag visste vilket nr det var, eller ens vilken tidning. Såg det för några månader sedan, och jag läser så många tidningar att jag har noll koll på vilken det kan ha varit. Har bläddrat igenom alla tidningar jag har hemma, och det var ingen av dem. Så antagligen har jag läst den hos någon kompis, hos frisören, hos tandläkaren, hos läkaren, eller kanske på biblioteket. Har ingen aning, så tyvärr kan jag inte kolla ens vilken tidning det var. Har blivit lite besatt av att hitta den här grejen, löjligt, för det är inget livsavgörande direkt, men jag gillade den.

• Smajla

Ajdå... Ja då är det ju inte så lätt.. Hoppet är ju att nån här kanske vet då..

• pucken

annars har min katt ett tipps till dig: förvara toarullarna under soffan =)

• Göteborgstjej

Är det något sådant här du menar (fast i sjögräs?) eller det ska sättas på väggen eller?

• ME 71

Har sett dem överallt! Kan inte komma på specifika ställen just nu bara.

Några förlsag:
    - Åhléns
    - Bortom designtorget under Sergelstorg, förbi ingången till Gallerian, alldeles vid rulltrappan (kommer inte ihåg vad den underbara butiken heter)
    - Glitter
    - Affären vid hötorget, i hörnan på kungsgatan. kommer inte ihåg vad den heter heller men jag är norrlänning ;)

Jag hoppas du hittar vad du söker, vet själv hur frustrerande det är att söka något men inte hitta.

• ME 71

Jag menade inte glitter, menade Migue!! Som du redan varit på. Ja.... se norrlänningar =)

Svar på tråden Förvaring för toarullar