• MissBeccis

Förvaring för toarullar

För ett tag sedan såg jag i en tidning en snygg förvaring för toarullar. Det var som ett ca 50cm högt rör med lock gjort i sjögräs eller liknande, alltså luftigt, så man såg toarullen igenom. Någon som har sett dessa och vet vart man kan köpa dem, samt pris.
    (Bor i Stockholm)

• Svar på tråden Förvaring för toarullar
  • MissBeccis

Lola: Har kollat där.

Göteborgstjej: Precis, en sån fast helt rak i formen och i typ sjögräs eller vad det kan vara, den är rätt ljus i färgen. Och "hålig", så man ser toarullen igenom.

Har nu kollat här:
    Drömhus
    Åhléns
    Bruka Design
    Bohem
    Village
    Migue
    Coozie
    Kök & Rum
    Lagerhaus
    Ellos
    Haléns
    Josefsson
    Jotex
    Norrgavel
    Plan ett
    Panduro

• Göteborgstjej

missbeccis: hoppas du hittar den, verkar ju hur praktiskt som helst!

• Göteborgstjej

missbeccis: hoppas du hittar den, verkar ju hur praktiskt som helst!

• MissBeccis

ME 71: Låter ju lovande att du sett sådana, men varför hittar inte jag dem...*surar*
    Vilken butik menar du, Drömhus? Där har jag kollat. Den vid hötorget är jag inte med på vilken du menar...?

sweetpea: Tack för tipset, men jag har kollat där, glömde lägga in det.
    De har en korg med lock som jag tänkte köpa i nödfall, men jag får nog mäta i så fall, risken finns att det bara går i 2 rullar i den, då är det ju ingen mening. Den jag är ute efter får det plats 4 rullar i.

Har nu kollat här:
    Drömhus
    Åhléns
    Bruka Design
    Bohem
    Village
    Migue
    Coozie
    Kök & Rum
    Lagerhaus
    Ellos
    Haléns
    Josefsson
    Jotex
    Norrgavel
    Plan ett
    Panduro
    Designtorget
    Granit

• MissBeccis

Göteborgstjej: Ja, det hoppas jag med. Finns ju andra som är till för samma sak, men jag ville ha just denna.

• Göteborgstjej

Iofs, den här var rätt snygg...

http://www.hospitel.se/5_2.htm#

• MissBeccis

Ja det var den, den har jag sett på Kök & Rum, men jag tycker inte det är särskilt praktiskt med rostfritt, blir dammigt och fingeravtryck o ser skabbig ut efter ett tag, har fullt sjå med att försöka hålla vår rostfria papperskorg fräsch.

Svar på tråden Förvaring för toarullar