• MissBeccis

Förvaring för toarullar

För ett tag sedan såg jag i en tidning en snygg förvaring för toarullar. Det var som ett ca 50cm högt rör med lock gjort i sjögräs eller liknande, alltså luftigt, så man såg toarullen igenom. Någon som har sett dessa och vet vart man kan köpa dem, samt pris.
    (Bor i Stockholm)

• Svar på tråden Förvaring för toarullar
  • MissBeccis

Kom på att Mio kanske har den...mailade deras kundtjänst.

• Smajla

Granit har!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "Korg för toarullar 14x46 cm 89 kr"

ska se om jag hittar en bild på deras hemsida, jag hittade den nämligen i min katalog.. återkommer..

• Smajla

Äsch vad synd - fanns inte på deras hemsida men det finns faktiskt där! Nu ska jag gå dit och kolla i alla fall

• MissBeccis

Smajla: Skojar du? Var där igår, inte såg jag någon sådan. Fanns den med i deras katalog? Har den hemma, får kolla det sedan. *hoppas hoppas*

• Smajla

Nix, skojar inte! Har katalog som jag tog därinne för några veckor sedan och däri finns den med. Däremot så såg jag att de har en ny katalog som man kan ladda ner från hemsidan och där finns den INTE med. Så det är ju möjligt att de tagit bort den nu men man kan ju fråga om de kan ta in den eller om de kommer ta in den igen. Jag är inne där rätt ofta och jag har inte heller sett den men iofs så kan jag ju ha missat den. Katalogen jag har är helsvart och så står det "bäst på förvaring" med en massa lådor på framsidan. Sista sidan i katalogen har erbjudanden som gäller fram till mars 2006 så man tycker ju att de borde ha varorna då. Kanske har nån på lagret Värt att fråga i alla fall.

• MissBeccis

Ja gör gärna det...kan fråga i nån butik jag med, men att fler frågar skadar ju inte

• Smajla

Ska kolla läget nästa gång jag har vägarna förbi - det är ju i fel stad iofs - jag bor i Gbg men de borde ju ha samma utbud..

• MissBeccis

Tror faktiskt jag ska ta och gå förbi Granit här i stan. Tyvärr tror jag inte det är samma som jag sett, inte om man tittar på allt annat de har i sjögräs, det är inte alls samma.
    Men hittar jag inte den jag vill ha så är det bättre än inget. Tack snälla.

• MissBeccis

Ringde Granit, de har dem bara i en enda butik här i Sthlm, och en som ligger i helt fel förort. Men jag ska se först om jag har den rätta katalogen med den i hemma.

• HumDis

OT: Jag läste "Varning för toarullar" och klickade glatt för att se vad som är så farligt med dem...

• MissBeccis

sweetpea: Lätt att läsa fel. De har dessutom fler än två om man räknar alla i sthlm.

HumDis:

Svar på tråden Förvaring för toarullar