• Gudrun256

Nu är jag äcklad!

Jag hade precis kissat och när jag skulle spola fylldes skålen med bajs. När min son hörde att jag skrek började han gapskratta och sa att han hade sett sin storasyster och hennes pojkvän göra en "upper decker double plumkin" (stavning?) medan jag var ute och handlade. Vad tusan är det för något? Strular era tonåringar lika mycket när de får vara ensamma hemma?

• Svar på tråden Nu är jag äcklad!
  • Krollspell

The act of sitting on the top part of a toilet and shitting while getting head by the girl who is strattling towards you on the bottom seat while also taking a dump at the same time.

• LadyLi

Haha. Men fy vad äckligt!!
    När min syster var liten skickade hon ett brev till sin farmor med en bajskorv i .

• mammaNena

har inga tonåringar, men JAG gjorde det defenitivt när jag va tonåring

• mammaNena
    mammaNena skrev 2011-01-16 21:43:48 följande:
    har inga tonåringar, men JAG gjorde det defenitivt när jag va tonåring
    skja tillägga, vi hade en massa bus för oss åt vissa personer som behövde busas med!
  • Cresey87

HahaSkrattande Roligt att hade sett sin storasyster

• LadyLi

Alltså..vänta nu lite.. Betyder inte "Getting head" att man blir avsugen?
    I så fall förstår jag varför TS är grovt äcklad!

• Gudrun256

Men allvarligt, ska man låta sin 15-åriga dotter suga av sin pojkvän medan han sitter och bajsar i ens toalettcistern?

• LadyLi
    Gudrun256 skrev 2011-01-16 21:50:30 följande:
    Men allvarligt, ska man låta sin 15-åriga dotter suga av sin pojkvän medan han sitter och bajsar i ens toalettcistern?
    Nä,fyfan!!  Och sen att hon skiter samtidigt..bläh!!
    Ta ett snack med henne!
  • mammaNena
    Gudrun256 skrev 2011-01-16 21:50:30 följande:
    nej. just DET kan jag inte hålla med om att jag gjort! fy.. Fråga henne!
  • Shorona

Så här avancerat var det inte när jag var tonåring! Tack o lov för det!! Hahaha! Vad äckligt! Men alla är vi olika!

Svar på tråden Nu är jag äcklad!