• Gudrun256

Nu är jag äcklad!

Jag hade precis kissat och när jag skulle spola fylldes skålen med bajs. När min son hörde att jag skrek började han gapskratta och sa att han hade sett sin storasyster och hennes pojkvän göra en "upper decker double plumkin" (stavning?) medan jag var ute och handlade. Vad tusan är det för något? Strular era tonåringar lika mycket när de får vara ensamma hemma?

• Svar på tråden Nu är jag äcklad!
  • mammaNena
    Shorona skrev 2011-01-16 22:08:55 följande:
    Så här avancerat var det inte när jag var tonåring! Tack o lov för det!! Hahaha! Vad äckligt! Men alla är vi olika!
    precis min tanke när jag läste om vad det egentligen var
  • Krollspell
    LadyLi skrev 2011-01-16 21:48:18 följande:
    Alltså..vänta nu lite.. Betyder inte "Getting head" att man blir avsugen?
    I så fall förstår jag varför TS är grovt äcklad!
    Du tycker att det är avsugningen som är det äckliga alltså ... Drömmer
  • LadyLi
    Krollspell skrev 2011-01-17 05:57:03 följande:
    Du tycker att det är avsugningen som är det äckliga alltså ... Drömmer
    Ja,i kombination med bajset givetvis! Att hon även gör det framför sitt syskon verkat ju rätt rubbat också.
  • BlommyNess12

HAHAHAHAH nej, jag tror inte de gjort det på riktigt, jag tror brorsan överdriver lite och vill skärra sin humorlösa mamma

• vittra

Om de verkligen gjort det på riktigt så skulle jag bli mycket orolig som förälder.

• vittra
    BlommyNess12 skrev 2011-01-17 08:51:20 följande:

HAHAHAHAH nej, jag tror inte de gjort det på riktigt, jag tror brorsan överdriver lite och vill skärra sin humorlösa mamma

Faktum kvarstår ju att någon har bajsat i vattenbehållaren, ser inte riktigt det roliga i det...
  • vittra

Alltså det kan väl knappast vara det normala för en tonåring att ha bajssex, jag skulle undra vad jag har uppfostrat för slags människa??? Låter väldigt extremt i mina öron, och jag har ju liksom själv varit tonåring
    Så att skylla på äckliga tonåringar som om alla gjorde så tycker jag är fel.

• Mcmajjsan
    vittra skrev 2011-01-17 09:14:03 följande:
    Alltså det kan väl knappast vara det normala för en tonåring att ha bajssex, jag skulle undra vad jag har uppfostrat för slags människa??? Låter väldigt extremt i mina öron, och jag har ju liksom själv varit tonåring
    Så att skylla på äckliga tonåringar som om alla gjorde så tycker jag är fel.
    Vad är det för fel på bajssex? Om jag skulle gilla det så skulle jag knappast vara en sämre människa än dig. Snarare du som är sämre som dömmer.

Sen att man sitter och skiter i cisternen är knappast ok, men bajssex i sig ser jag inget fel i även jag personligen tycker att det är äckligt. Men människorna som utför det är knappst mindre värda.
    Bf 081230
Svar på tråden Nu är jag äcklad!