• Gudrun256

Nu är jag äcklad!

Jag hade precis kissat och när jag skulle spola fylldes skålen med bajs. När min son hörde att jag skrek började han gapskratta och sa att han hade sett sin storasyster och hennes pojkvän göra en "upper decker double plumkin" (stavning?) medan jag var ute och handlade. Vad tusan är det för något? Strular era tonåringar lika mycket när de får vara ensamma hemma?

• Svar på tråden Nu är jag äcklad!
  • Mcmajjsan
    Hannah76 skrev 2011-01-17 09:37:35 följande:
    Tycker att det är mest upprörande att detta gjordes framför lillebror..
    Jo, det var riktigt vidigt. Kan väl hoppas att dom glömt låsa och han gick in på dom.
    Bf 081230
  • Krollspell
    Mcmajjsan skrev 2011-01-17 09:40:25 följande:
    Jo, det var riktigt vidigt. Kan väl hoppas att dom glömt låsa och han gick in på dom.
    Men snälla rara, det var väl kanske inte deras avsikt. Han kanske spionerade på dem.

Vilka konstiga slutsatser en del drar.
  • Hannah76

Fast å andra sidan tror jag inte det är någon fara, då sanningshalten nog är ganska låg  =)

• Mcmajjsan
    Krollspell skrev 2011-01-17 09:42:52 följande:
    Men snälla rara, det var väl kanske inte deras avsikt. Han kanske spionerade på dem.

Vilka konstiga slutsatser en del drar.
    Men snälla rara lilla du, jag skrev juh att det var vidrigt om dom medvetet gjort det framför han men att man får hoppas att det inte var så utan att det var av misstag.
    Bf 081230
  • FruNaftra

Hoppas tonåringarna får torka upp sitt eget skit efter sig...då får de väl se vem som skrattar sist

• BlommyNess12
    Hannah76 skrev 2011-01-17 09:51:20 följande:
    Fast å andra sidan tror jag inte det är någon fara, då sanningshalten nog är ganska låg  =)
    Det tror jag med, jag tror det var nån form av practical joke typ..
  • JosefineK

men snàlla nàgon, ni tror vàl àndà inte att detta àr sant??
    Isàfall undrar man ju hur fasen kan bàde lillebror och mamma òverhuvudtaget vet vad detta begrepp àr fòr nàgot??

• mammaNena
    JosefineK skrev 2011-01-17 11:40:06 följande:
    men snàlla nàgon, ni tror vàl àndà inte att detta àr sant??
    Isàfall undrar man ju hur fasen kan bàde lillebror och mamma òverhuvudtaget vet vad detta begrepp àr fòr nàgot??
    det där har slagit mig oxå!

Och just det där med att lillebror såg.. det är inte HAN då som sketet i siternen och skyller på syrran??
Svar på tråden Nu är jag äcklad!