• Love family

namn påhitta tråden

Hej, här tänkte jag att vi kunde dela med oss av våra påhittade namn och kanske klura på nya under tiden. Diskutera dom. Tråden är för oss som struntar i den såkallade WT trenden och tycker om "nya" namn och mixtra med namn. Häng på, jag tror vi kommer ha kul och få nya namn tips :)

Mamma till en dotter på jorden och en son i himlen 4 maj lämnade du oss..Vi har upplevt dig och kan aldrig förlora dig
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-21 10:21
    När vi hittar på nya namn så behöver vi inte tycka dom är fina. smaken är ju som baken så det finns kanske några namn som någon faller för. så inspireras och och skapa nya namn...ville bara tillägga det:)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-21 10:34
    www.scb.se/default____30.aspx

senaste där man kan se om någon i sverige heter det namn man kommer på och vill kolla upp det:)
  • Svar på tråden namn påhitta tråden
  • Skarpa

En kompis som bor i USA har en bekant vars son heter Ileus. Det tycker jag låter fint

• Love family
    Koo skrev 2011-01-19 11:52:59 följande:
    En kompis som bor i USA har en bekant vars son heter Ileus. Det tycker jag låter fint
    Det tycker jag också, jättefint!! välkommen hit:)
    Mamma till en dotter på jorden och en son i himlen 4 maj lämnade du oss..Vi har upplevt dig och kan aldrig förlora dig
  • Trinity78
    Koo skrev 2011-01-19 11:52:59 följande:
    Allvarligt? Det är den medicinska termen för tarmvred! Inte ett speciellt roligt tillstånd.
    Reproductively challenged
  • Skarpa
    Trinity78 skrev 2011-01-19 15:50:05 följande:
    Allvarligt? Det är den medicinska termen för tarmvred! Inte ett speciellt roligt tillstånd.
    Jo, jag vet vad det betyder Tycker att det låter fint ändå, om än inte så att jag skulle ge det som namn till ett barn Tungan ute Och Tularemi tycker jag också låter som ett vackert namn
  • CallGirl
    Trinity78 skrev 2011-01-19 15:50:05 följande:
    Hellre Ileus än Melena iallafall (som det finns människor som heter)
  • Love family

När jag var ca 8 år kom jag på namnet Decinie...ingen som hört det, men vet inte hur det är idag :)
    Min dotter hittar också på namn, det är rätt kul. Hon döper sina dockor nallar, bilar och allt till namn jag aldrig hört

• Love family
    CallGirl skrev 2011-01-19 16:14:45 följande:
    Hellre Ileus än Melena iallafall (som det finns människor som heter)
    ja det ska ju vara påhittade namn och malena är ju inte ett sånt direkt
  • Love family

kollade det fanns ingen med namnet Decinie :)

Svar på tråden namn påhitta tråden