• Anonym

äter mina snorbusar

...jag vet att de finns fler som jag...jag äter mina snorbusar!

• Svar på tråden äter mina snorbusar
  • Anonym (mums)

jag brukar bara peta mig i snoken och äta det när jag är hemma men visst kan det säkert inträffa att man gör det utan att man tänker på det men det är sådant man får bjuda på tycker jag, sen om den som ser det uppskattar det eller ej det är en annan historia

• Anonym (mmmm)

jag försöker tänka på att bara göra det hemma, men det händer säkert offentligt också. om jag är hemma hos nån annan brukar jag försöka gå på toa.

alla ni som tycker att det är äckligt: hur vet ni det? har ni smakat?

• Anonym

Jag äter också snorkråkor. Jag tycker egentligen att det är rätt äckligt och vill sluta men oftast gör jag det utan att tänka på det. Är livrädd att min sambo ska se det för hade jag sett honom göra det hade jag inte direkt velat kyssa honom. Jag har också en hel del andra saker för mig som jag tycker är äckliga men jag gör det ändå och det tror jag att massor med andra också gör.

Jag tror att social acceptans är enormt viktigt här. Det har alltid varit tabu att göra vissa saker och därför pratar man inte om det även om väldigt många sysslar med det. Sen när någon säger något så blir folk helt chockade. Löjligt nog, för alla vet nog att de flesta har både det ena och det andra äckliga för sig.

Har ni förresten tänkt på att det egentligen är mycket äckligare att kyssas än att äta sina snorkråkor. Ur bakteriesynpunkt menar jag. Munnen är full av bakterier och egentligen är det skitäckligt men kyssar men jag älskar ändå att kyssas. Det är så löjligt bara att folk reagerar så som de gör bara för att det i detta fall handlar om va som är socialt accepterat och vad som är tabu.

• Anonym (Skärpning)

Jag tycker att det på flera håll har urartat till rena personangrepp i den här tråden. Det är vekligen helt sjukt vad vissa häver ur sig här. Sjävklart förstår jag att många tycker det är äckligt, jag tycker också att det är äckligt men jag brukar inte ha för vana att döma ut folk på sådana otroligt löjliga grunder.

Jag har varit inne på trådar som handlar om betydligt värre saker än att äta sitt eget snor där ingen ens varit i närheten av att reagera som många gör här. Tänkt efter lite innan ni häver ur en massa skit. Det finns folk som tar illa upp. Säg gärna vad ni tycker men tänk på hur ni säger det.

• Trynträ

Tänk på att det samlas mycket bakterier under naglarna som säkerligen följer med snoret in i munnen.

• Anonym

*skrattar* Ja,visst är det fantastiskt många som käkar snorkråkor.

• Anonym (normal)

Anonym (skärpning) är klok. Äntligen någon som förstår att personangrepp är onödigt! Även om man tycker något är äckligt behöver man inte idiotförklara folk!

• Anonym

jag plockar även ciggaretter i askoppar=(

Svar på tråden äter mina snorbusar