• Imona

    Skaffa barn med 30 år äldre man

    Jag är en tjej som har träffat en man som är drygt 30 år äldre än mig och vi älskar varandra så oändligt mycket. Även om vi båda hade haft ögonen på varandra ett tag innan vi började träffas höll vi oss till vänskap i början och märkte direkt att vi passade jättebra ihop. Han är den mest underbara man jag kan tänka mig och vi planerar att gifta oss till sommaren. Vi vill också ha barn ihop (han har inga sedan tidgare). I normala fall skulle det väl inte vara så aktuellt för mig med barn nu eftersom jag studerar på universitet (långt borta från honom ) och har flera år innan jag får min examen, men med tanke på att han redan är 50+ känns det som att jag inte vill vänta längre än nödvändigt. Egentligen skulle jag helst vilja hoppa av studierna och komma hem till min älskade och försöka göra en liten bebis redan i Jul. : )
    Är det någon annan här som tycker att kärleken är värt mer än något annat eller tycker ni att jag är dum som tänker så här? Mina föräldrar skulle tycka att det var dumt att inte gå klart utblidningen, men jag känner så starkt att det är med min älskade jag vill vara. Vill gärna veta vad någon utomstående tycker...

  • Svar på tråden Skaffa barn med 30 år äldre man
  • Ia 05

    följ ditt hjärta säger jag bara. det är det enda som gör dig lycklig i slutändan!
    studierna gör dig inte lyckligare i längden men en man och ett barn gör det!

    lite julmys tycker jag allt att du ska ha!

  • tjorven80

    jag förstår hur du tänker men kan ni inte göra en bebe på jul lovet??*ler*
    det e ju dumt att hoppa av mitt i en termin! kan du inte tänka så här.. att du vet att ni e rätt för varandra så det är ju ingen risk att han inte skall vänta så varför skunda på något som ändå kommer att bli helt fantastiskt den dagen det e menat..??