Bildtråd för oss med BF i aug 2011
Bebis i vecka 35

Men vadå..kan stickningar,ilningar i underlivet bero på att barnet håller på att fixerar sig?
Jag har känt så ett par dagar nu...fan är inte det tidigt för min del
Min klocka sitter vanligtvis vääldigt löst. Så den åker upp och ner på handleden. Nu får jag inte på den alls!
Snackar vi svullet då? Suck! Idag har det varit så otroligt kvavt och svettigt i min lägenhet med, otroligt att jag överlevde känner jag nu :)
Ang bindor förresten.
Avslaget är väl olika för alla som allt annat, men jag har hört att man behöver stora bindor första dagarna, för att inte blöda igenom. Även om man får de första dagarna av sjukhuset så måste man ju köpa egna sen ändå.
Räcker det med vanliga bindor från affären eller finns det större som är till för efter förlossning på typ apoteket?
Okej, då vet jag!
Förhoppningsvis behöver jag alltså inte större än de vanliga som finns i affären och sjukhuset finns det några att få iaf.
Ska höra med apoteket där jag bor men får hoppas att det räcker med vanliga som finns i affären då :)
Va sålängesen man hade mens så har ju typ glömt av hur det är!
Har bara massa tamponger hemma med men det kanske inte är så mysigt sen.
V 32 (31+5)
Men till mig så säger dom på på varje ultraljud att det är 95% en pojke osv, kan man verkligen stämma dom då?
Dom säger ju aldrig att det är 100% ett visst kön utan att dom är nästan säkra, dom får ju inte säga att dom VET just för att det kan bli fel? Säger dom till mig iaf