Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Min mage har också sjunkit massvis. Känns som den väller över när som helst eller nästan ska lossna!
Jag nojjar också sådär för onödiga saker. Som att jag egentligen inte vill ta alvedon om det inte är absolut nödvändigt men det är väl iofs nödvändigt för att kunna sova bra!
har börjat lugna ner mig med alla nojjor nu det senaste vilket är skönt!
Men det enda jag oroar mig över nu är att jag ska ha fått nån infektion eller liknande utan att märka det.. 2 veckor kvar tills nästa besök hos bm men oftast brukar man få tecken om allt inte står rätt vill väl?
Idag har min bebis varit så vild att jag börjar undra om det inte är en alien där inne!
Sen jag gick upp vid 9 fram tills nu kl sex har magen stått åt alla håll och kanter.
Hur kan en sån liten ha så otroligt mycket energi till att hålla igång så länge och så mycket kraft när han trycker ut min mage så den nästan spricker 
Jag kan lätt säga att första delen av min graviditet hade jag definitivt inte klarat av att arbeta där med mitt illamående i varje fall =)
Lite lätt avundsjuk, hade gärna gått hem från jobbet nu. Man känner ju att ens ork inte riktigt är densamma längre, men vad tusan, 2,5 vecka ska man väl ändå klara av =) Det kommer nog att bli långa 2,5 vecka i varje fall. Igår var jag på jobbet till 18,30, slutar 16,00 egentligen och det ser ut som om det kommer att vara så nu den sista tiden!
Men visst, det blir ju skönt klirr i kassan nu innan man går hem på mammaledighet så då kan man ju spara undan lite!
Jag gjorde slingor i vecka 30 och det är ingen fara alls! Tänk gravida frisörer som står i det hela dagarna, då klarar vi en timma :P
Mmm vattenmelon! Är affärerna öppna idag ska jag köpa det :)
Mina cravings går också i perioder, sen när jag ätit det jag dött för ett tag så är det inte ens gott längre.
Först var det all sorts juice, äpplen och apelsiner! Sjukt gott!
Sen Kinder maxi chokladen, som för övrigt smakar skittråkigt nu när jag ätit typ tusen.
Marsglassar äter jag varje dag sen vecka 20 typ, världens goaste glass!
Jordgubbar äter jag hela tiden men nu är det gurka som gäller. Gärna skalad! MUMS