Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Momii skrev 2011-05-23 13:04:14 följande:
Har ni bestämt namn än? Vi har problem med att komma överrens och mannen har dissat alla mina förslag.
Vi pratade lite namn i början av grav, nu så har vi inte diskuterat namn på länge.. Vi har ett par förslag men jag vet inte.. jag tror vi väntar o ser vad det är för nån som kommer ut 

Wizla85 skrev 2011-05-23 15:19:25 följande:
Här kommer en nästan grotesk bild, som visar att man inte ska ta närbild på magen framifrån..
Ser ju helt sjukt läskigt ut, som om det vore någon slags boll som jag har i knät och som inte alls hänger ihop med min egna kropp.. Hehe!!
Tagen för ca 2 veckor sedan ca v 27+?
Schysst kula! Nu känner jag mig plötsligt liten, men som du sa - det kan vara vinkeln också. Så du vet inte heller vad det blir, spännande!
Capa skrev 2011-05-23 15:38:21 följande:
Yiiiiikes så stoooooor du ser ut!! Du har den där typiska magen som alla påstår man har med pojkar, den klassiska badbollsmagen 

Jag har nog inte ens hälften av den där bulan haha Nu är jag iofs i vecka 28 och detta kortet är taget i vecka 26 men ändå, not even close....

Din mage växer liksom uppåt också.. jag har en väldigt sluttande mage liksom medan din går rakt ut och sen helt runt 

Visste du vad du skulle få för kön på bebis?