• Speck

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Senaste tiden, bara senaste typ 2 veckorna har jag märkt av en kraftig förändring i mitt humör också.. Jag o maken diskuterade lite i lördags och jag tog så illa vid mig av nåt han sa att jag grät sen resten av den eftermiddagen så fort jag tänkte på vad han sa. Jag gick o böla i flera timmar..
    Samma sak om jag blir hungrig och det dröjer mer än en sekund innan jag har nåt att äta så blir jag skitgrinig, snäsig och ingenting passar.. Allt är skit liksom. Men samtidigt, om jag skrattar så kan jag skratta så jag kiknar..
    Stackars maken.

• Speck

Men alltså.. Alla andras magar är så mycket mera "uppåt" än min.. Min hänger verkligen lågt känns de som...

• Speck
    ZillyChili skrev 2011-06-01 05:48:09 följande:

Tänk så olika det kan vara. Jag fick köpa mina första mammakläder i v.13 för då kunde jag inte få på mig mina byxor längre!

Jag köpte mina första mammabyxor i vecka 9, jag svällde så himla mycket om magen de första veckorna att det GICK inte att ha vanliga byxorna, så då köpte jag ett par mammabyxor som jag - efter lite modifikationer - kan ha än idag.

Läskigt att du läckte fostervatten - jag hoppas bebis vill stanna inne!! Jag har då inte tänkt att föda förrän slutet på augusti så man hinner ha en barnfri sommar först Flört
  • Speck

Zillychilli: Du får ha anteckningsblock med dig och göra en notering om varje sd så du har koll Glad 

• Speck
    Carmat: Jag har inte fått några åderbråck men däremot såna där blåa nät av små fina blodkärl som syns på ena låret - inte fint. hade såna sen tidigare på vaderna o de har blivit lite större också.. Mm grav påverkar en på många sätt Glad
  • Speck
    SandraP1990 skrev 2011-06-03 13:58:19 följande:
    vet någon här vart man kan köpa bikinisar med hipster lr hotpants underdel för gravida???? vill täcka mina bristningar i sommar jag fått på rumpen...
    Köp bara en vanlig bikiniunderdel? Jag ska ha min vanliga bikini, den var lite stor förra året nedtill (nästan så jag tappade den om jag dök) och den sitter ok nu. Resåren går ju under magen så det är inga problem! Skrattande
  • Speck
    Carmat: Jag träffade några vänner igår och de sa att de knappt tyckte jag växt nånting sen jag träffade dom sist i skiftet mars/april... Så du är inte ensam Glad Jag kollade tillbaka på bilder och nog fan har magen blivit större, men kanske inte så mycket som den gjorde på dom under samma veckor eller så..
    Inte för att jag vill bli stor, absolut inte, men kändes inget kul att höra att man var liten heller.. Nåväl. Hade jag iaf varit någorlunda rörlig hade det känts mer ok med liten mage men nu har jag så mkt besvär med att gå att det hade varit mer passande med större mage haha!
    Men nog syns det att din mage växt! Men den kanske pausar lite, som min mage verkar göra just nu.
    Fin barnvagn!
Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011