- 

nä det är sant hahaha får dölja lite bara :Semelielj skrev 2011-04-14 11:50:09 följande:ja jag me haha, men ingen ska pilla på min mage mer än jag ändå haha - 

kan inte du lägga ut länken på sidan :) drar mig för att köpa stödstru,por eftersom de e ju så fulaCapa skrev 2011-04-14 12:03:13 följande:Jag har också fått en redig hårig mage haha. Dock ska du inte göra något då du då irriterar hårsäckarna och kan göra så du måste ta bort det hela tiden i framtiden. Det försvinner sen när bebisen kommit, pga hormoner som man får det men visst är det inget kul!! Jag har bikini på sommaren ju, har ingen lust att visa upp en hårig mage som dessutom har bristningar haha fy faaaan alltså tro fan man känner sig osexig
Jaa det gör ju så himla ont med!! Ska köpa stödstrumpor då jag hört att det hjälpt haha Har hittat en sida på nätet som säljer lite snyggare än dom som gamla tanter springer runt i, tänkte satsa på dom och hoppas att det hjälper!!alexander2011 skrev 2011-04-14 08:49:39 följande:Har oxå fått problem med vätska/svullnad i ben, fötter och händer. En kompis till mig påpekade det igår att fotanklarna var svullna :S Jag har inte lyckats få bristningar än men peppar peppar det kommer väl med en smäll - 

Min oxå mellan 145-148SandraP1990 skrev 2011-04-14 17:10:15 följande:min ligger också på 148=) - 

Jadå det kommer det nog göra. idag har det däremot varit mer fart på bebben :) har känt den av o til så gott som hela dagen. hmm hade vi bott lite bättre och inte i byn hade jag kunnat släppa hunden oxå. brukar åka upp till svärföräldrarna o där går han löst. han lägger dövörat till, har en engelsk bulldog o han är ite envis,gör som han vill när han känner för det hahaha.IceCloud skrev 2011-04-14 19:05:36 följande:Har också en hund som behöver gå mer. Han blir så rastlös av att få gå så lite. Men det är skönt nu när snön e borta o han kan springa lös på ängarna här. Då kan jag stå o titta på lite bara o inte gå så långt.
Ja får med så att det känns som håll. Gör jätte ont!!
Va hos läkaren i dag för att kolla upp detta, var öm över blygdbenet när hon tryckte där så det kunde vara därifrån det strålade upp i magen plus att jag var öm i blåsan så ska kolla uvi på måndag.
Sparkarna kommer nog tydligare snart då! :)
Usch då ja det kan vara uvi men lika väl ligimentet och att barnet trycker på blåsan. hade ont oxå emellanåt i blåsan speciellt på morgonen men de säger att det är vanligt. Lycka till - 

B50? det ska jag kika upp o pröva kan vara helt klrt värt det :)Ninakarolina skrev 2011-04-14 20:36:34 följande:Ett tips tjejer, ät B50 de gör att man kissar ut all överskotts vätska man har i kroppen så man inte sväller upp... och sen går man inte upp lika mycket under graviditeten.
Jag har ingen foglossning, får bara som en brännande kännsla i höfterna ibalnd... men inget jag lider av. Men mina ben gör så ont på kvällarna växtvärk gånger 1000.... och jag känner mig så tung så jag har ont i höfterna och magen, ja den är skita tung känns de som... har gärna på mig strumpbyxer som håller upp magen, brukar kännas skönt :).
Men annars ska jag inte klaga, många som redan nu sjuktskrivit sig mm... så jag mår prima :). Men lite måste man få klaga :D. - 

Hahaha samma här du :) men jag tror inte det är någon som bryr sig nått större om det ska du se det är mer en annan som är medveten om det, så försöker jag tänka ialla fallSpeck skrev 2011-04-14 20:59:59 följande:Jag fudnerade på att börja gå på vattengympa, men så tänkte jag på det här med min ludna mage... Undra om man ska orka bry sig om det? Jag har bikini som jag troooor jag ska få plats i ännu, trosorna var lite stora förut så stjärten ska nog gå o pressa ner

Om jag börjar frysa och får "ståpäls" så kommer min mage se ut som en igelkott haha!!
Än så länge inga tigerränder, däremot har det vuxit fram två rediga lovehandles.. sexy moma..
 - 

En fråga som jag kom o tänka på som jag undrar över är att jag kom o tänka på att blodådrorna på magen osv börjar bli mer tydliga. har ganska tunn hun sen innan men när jag kikar igenom en del kort ser det helt sjukt ut. fler som har det så eller e det bara jag??
 - 

Hahaha ja det här med rakningen är fan inte det lättaste eftersom magen börjar bli ivägen :S och försöka att "lyfta" magen är ju bara lönlöst hahahaSpeck skrev 2011-04-15 06:57:06 följande:Jag har också väldigt ljus och tunn hy, så blodådrorna över hela magen ser ut som nån målat på mig med en grönblå penna, försökt att rita vägnät eller nåt, haha! Men brösten är ännu värre, de är alldeles täckta av blågröna blodådror!Hm, den tanken har inte ens slagit mig, men jag tror det ska gå ganska bra, iaf än så länge kan jag sitta ner i duschen (vi har hörnbadkar med en liten sittdel i ena hörnet) och raka mig och då är de än så länge bra sikt, haha!ZillyChili skrev 2011-04-14 21:46:08 följande:Min ludna mage kan jag stå ut med, värre med de nedre regionerna... hur lätt är det att raka sig nu??? Hur enkelt är det inte att missa??? Pinsamt om det sticker ut något från bikinin
 Är ju bara till att treva sig fram och hoppas på det bästa typ 

Ja och på mig ser det ut som ett stort näste vid magen med blodådror. Nä ska försöka få lite färg i sommar så kanske det inte syns så farligt.
Föresten vet ni om/hur farligt det är med solning? Stämmer det att svullnaden i kroppen kan bli värre av värmen?Jag älskar att sitta i solen och skulle gärna vilja få lite färg men är orolig över hur farligt det är - 

Föresten godmorgon allihopa

Kände lite smått panik när jag vaknade i morses. Jag och sambon har ju ett gästrum som vi har försökt att rensa ut från diverse bröte. Har stått mer eller mindre som ett föråd :S
Kom på nu att shit det är inte långt kvar till bebisen kommer och det är inte färdigt. Vi har inte handlat färdigt det som behövs än och vi sitter pyrt till ekonomiskt nu sen jag fick sparken :S sambon har försökt att vara duktigt o ringt på flera jobb och jag håller innerligt tummana på att han får ett av dom SNART annars blir det knapert.
Hur långt har ni kommit med införskaffandet av bebisprylar/kläder?? Ser att en del har varit ganska duktiga med att beställa nya vagnar m.m.
 - 

Oj vicken fin mage se där ja :) Nu syns det riktigt tydligtNinakarolina skrev 2011-04-15 10:58:32 följande:

Nu börjar de hända saker vill jag lova, haha. går in i vecka 24 på söndag :).