Ninakarolina skrev 2011-04-16 20:25:09 följande:
haha, sjukt roligt var de, men inte när jag snöt mig haha. Haft hyfsat ont idag... vi drog till min pappa och skotta ut sambons sommarbil som han har förvarat i en lada, där solen aldrig lyser haha... skulle inte ha hjälpt till att skotta... har mer brännande känsla i höfterna nu... och jag fick sjukt mycket samandragningar så jag slutade. sambon sa " nej men du ska inte hjälpa till, bara för vill jag visa att visst kan jag, de är ingen vara", men de blev de... åhh min högra höft brinner nu, sjukt obehagligt att de kan bli så varmt på nått sätt :S.
nu kommer kompise hennes sambo och deras 2 månaders bebis som jag ska få pussas med... mys... trevlig kväll på er andra :). 
Stackars dig usch haha jag vet hur det är. har haft den brännande känslan mer eller mindre hela tiden nu o det gör så jävla ont. skottat???va?har det snöat in i ladan eller hihi.
Min sambo har inte riktigt förstått hur ont jag kan ha det ibland.önskade att han kunde avlasta mig mer hemma.
Föresten fick reda på att mitt rbete funderar på att nyanställa mig antagligen igen. Brukaren ville diskutera detta med mig hörde jag av en som känner personen....vet inte vad jag känner över det.
Tydligen är det företaget som jag hade innan inte anställd längre utan de använder sig av ett annat företag och jag kommer få 20 kr mer i timmen men det känns inte så tacksamt att börja arbeta där efter hur jag blev behandlad. 
Vad tycker ni???