Inlägg från: alexander2011 |Visa alla inlägg
  • alexander2011

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

ja till våren får en visa upp magen lite mer hihi här kommer en bild till

• alexander2011

blev bakåtflyttad i lördags efter besöket på näl. Idag v 14 ist för v16
  • alexander2011
    Ninakarolina skrev 2011-02-17 11:46:43 följande:
    Ohj vilken kula :), redan i vecka 14. Barn sen innan? :)
    Nej detta blir vårat första :) hihi roligt att det syns redan men hur kommer jag inte se ut? min vännina berättade att harman moderkakan i framvägg som jag så kan en ha tendens o få stor mage. vet inte om det stämmer :S
  • alexander2011

Ringde till näl igår :) ska på vul den 16 mars :) uh vad långt kvar

• alexander2011

dagens bild :) börjar bli kul att ta bilder när magen syns. magen var rejält svullen imorses men :)
  • alexander2011
    Guldklimparna060811 skrev 2011-02-21 08:24:54 följande:
    Jag får väl oxå ta bild o lägga upp:)
    Ja gör det :)
  • alexander2011
    Capa skrev 2011-02-21 10:24:17 följande:
    Vilken härlig bula Glad Gillade klänningen med, kommer bara bli sötare och sötare ju mer magen växer ju Skrattande
    hihi tack :) ja jag beställde två klänningar från ellos 99 kr styck :) elastisk så jag tänkte att dom klänningarna kan vara lätta att ha under graviditeten då magen växer. jag hoppas de kan passa under våren/sommaren. tips. köp såna. finns i flera färger. köpte en vit och en aprikosfärgad,  jättesöta.
  • alexander2011

Oj ja det syns :) mysigt med alla magar. jag är bara tvungen att del med mig av kläderna jag bställde från 18manader.se ett tips. Gav inte mer än 525 kr för detta. kläderna ser helt oanvända ut o jätte söta :)

• alexander2011
    Capa skrev 2011-02-21 18:27:46 följande:
    Vilka supersöta kläder!! Måste in och kika där jag med hihi Har ni tagit reda på att ni ska få en tjej??
    nej :S men jag har en hel bamse påse med pojk och unisex kläder. detta kunde jag dock inte låta bli. det kommer unisex startpaket snart hem till oss oxå så nu har vi så vi klarar oss :)
  • alexander2011

vilken fin mage :) första barnet?

Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011