Inlägg från: SandraP1990 |Visa alla inlägg
  • SandraP1990

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Varje morgon vaknar jag upp till en glad tjej samma varje natt som jag vaknar så ligger hon där å skrattar, hon älskar när jag säger busunge å petar henne på näsan då börjar hon as garva å även när jag lossas äta upp hennes fötter lr när jag räcker ut tungan! De e så sjukt roligt när de e såhär! Jag har blivit förälskad i min dotter, hon är såå underbar å ljuvligast!

• SandraP1990

Kevin c: jag har gått på mjölkfri diet nu i en vecka å de e STTOOR skillnad på min tös! Hon skriker typ inget numera! Dessvärre efinns de inget tråkigare å äckligare än att leva på denna diet! ALLT smakar bläää! Soya produkterna e jätte blää å dom andra produkterna e lika blä dom! Men de e bara i 2,5 månad man måste leva såhär, för de brukar släppa för bebisarna när dom e 4 månade! GLÖM inte att äta kalk tabletter när du gör denna diet! Ett tips!: kalk tabletter med d vitaminer i för dom gör så du tar upp kalken i kroppen mkt bättre!!:)

• SandraP1990

Hur stimulerar man igång andningen?? Hur märkte du att han sluta andas, sov du lr va du vaken när han gjorde de? Shit jag e livrädd för att om jag inte skulle vakna om nått sånt hände thea!!!

• SandraP1990

Man kanske ska börja sova med andningslarmet på henne ändå!

• SandraP1990

Hur gamla va era små när dom började rulla runt? TheA blev 7 veckor igår å rullade runt för första gången idag:) stolt*

• SandraP1990

Ninakarolina: hur kommer de sig att du ger ersättning när du har mjölk?

• SandraP1990

Aaah va jobbigt"/ tur att de blev bra med ersättningen då:) ja precis man ska orka vara mamma också:)

• SandraP1990

Efterkontroll idag, usch har ingen alls lust:(

• SandraP1990

Hej har ju typ inte skrivit här sen jag va i slutet av graviditeten! Tror jag berätta för er att jag fick en fin flicka den 8 sep på 4025 å 53 lång:) på torsdag e hon hela 6månader och idag gjorde vi 6 månaderskollen! Va roligt att se va stora alla barn har blivit! Min tös väger nu 7050 och är68,5 lång! Tiden går tok fort jöh !

Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011