Inlägg från: SandraP1990 |Visa alla inlägg
  • SandraP1990

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Ninakarolina skrev 2011-04-20 20:22:58 följande:
    haha, me like rosa :D. 
    hehe mee too!!!
  • SandraP1990
    ZillyChili skrev 2011-04-21 06:16:41 följande:
    SandraP1990: Vad tråkigt att din hund gör så, men det är synd att ge upp tycker jag, brukar alltid finnas en lösning. Kanske Mickan med vana har några bra förslag som kan hjälpa?

Har tre vänner som har amstaff och de verkar minsann vara glada i att tugga, men de har lyckats vänja bort det, hur vet jag dock inte... Men skulle tro träning, träning, träning både fysisk och psykisk.
    Tror inte det är den enklaste rasen, eller blandningen, du har valt Skrattande

Jisses vad jag blev sugen på hund! Är uppväxt med hund, men sambon har varit skeptisk... men nu har jag lyckats övertala honom ÄNTLIGEN, så kanske nästa år! Beroende på hur knoddas är såklart, vill ju verkligen kunna lägga ner tiden på hunden och med tanke på att jag ställt in siktet på en dalmatiner så lär jag behöva tiden Skrattande
    nej hon de e verkligen ingen lätt ras, hon va lätt, men inte nu längre när hon e i trots ålder å så... men dom har ett jätte tugg behov men dete inte därför hon äter sönder mina grejer utan för att protestera, å har jag dörrenb te sovrummet öppen så går hon in där å pissar i våra sängar å då e det inte för att hon e kisse nördig utan för att protestera, as jobbigt!!! får testa buren idagh då å se om de funka
    r!!
  • SandraP1990
    Ninakarolina skrev 2011-04-21 12:34:16 följande:

Påskkärring Signe önskar glad påsk GladGlad
    neej men guud va sööt...
  • SandraP1990

är dom inte söta?? har beställt dom=)
  • SandraP1990
    Capa skrev 2011-04-22 10:12:35 följande:
    Åååh så söta!! Var beställde du dom??
    jag såg reklm på dom här på denna sidan tror sidan heter lillstrumpa.se lr nått sånt.. dom va ganska billiga också. 169 kr paret, å köpte man för över 300 är det fraktfritt..
  • SandraP1990
    alexander2011 skrev 2011-04-22 11:31:21 följande:
    går man in på lillstrumpa.se så kommer man in på nån förskola :S
    haha såg det också försöker hitta reklamen här uppe i rutan men den har inte kommit än.. skriver så fort jag ser den..
  • SandraP1990
    alexander2011 skrev 2011-04-22 11:46:00 följande:
    åhh vad söta saker de har där inne hihi...här ska klickas hem :) tack
    hehe visst hade dom=) hehe min kille gillar inte konverse liknande skor så han blev lite små putt när jag beställde dessa:P men jag har lovat han att vi ska köpa adidas skor också:P
  • SandraP1990

jag har legat hemma under påsk med influensan, 39grader feber. jätte roligt!!inte!! å världens förskydning! nu har febern lagt sig känns de som men förkydningen e kvar! min älskade sambo tog hand om mig hela dagen igår, han tvättade kläder gjorde frukost i sängen, fick t.o.m middag i sängen, sen har han passat upp på mig hela dagen igår, han kan när han väl vill=)

Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011