Inlägg från: SandraP1990 |Visa alla inlägg
  • SandraP1990

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Mellina skrev 2011-05-05 16:19:14 följande:
    Hej Hej=)
    Hoppar in här nu då. Skrev i eran förra tråd men tydligen håller ni till här ;)
    Är iaf 20 år och har bf den 11 augusti. Min sambo/fästman är 25 år och har redan en dotter som blir 3 år den 31 juli=) Bor även i Borlänge om det nu finns någon annan som gör det=D
    tja=) ung mamma du också=) jag e 21 fast bor i gbg!!! min bf den 4 sep, trodde det skulle vara slutet av augusti så började skriva här för länge sen men nu kan man inte sluta, men vem vet jag kanske får i augusti ändå=)
  • SandraP1990
    Mellina skrev 2011-05-05 16:35:35 följande:

Hej Hej=)
    Du har fyllt 21 i år va?? Jag blir 21 i slutet av oktober=) Ja, man vet aldrig när dom små vill kika ut. Tror jag kan få redan i juli då det ligger i släkten att få för tidigt med första barnet:)

japp fyllde 21 i januari=) hehe aa. jag har en liten känsla faktiskt att jag kommer få för tidigt men det e bara en känsla jag har!!
  • SandraP1990
    Mellina skrev 2011-05-05 17:21:55 följande:
    Okej=) Var in och kika på din presentation ;) Har också häst men håller på och ska sälja henne ;( Men sambon har lovat att när vi fått henne såld så ska vi skaffa hund=) tror även jag är lite gammelmodig för jag vill inte heller veta könet på bebisen ;) Men gissar på att det blir en pojke=)
    hehe okej=) jag sålde faktiskt min häst ganska nyligen, för jag kan inte ha häst nu när vi ska ha bebis sen va min polle bara 1,5 år så han behöver juh mktomvårdnad och att hinna med en unghäst å nyfödd bebis när man inte har någon gård de e juh näst intill omöjligt! men vi har våran hund men vi har haft tankarna där också att kanske skaffa nytt hem te henne, men jag klarar det inte=( hon e min gumma hur jobbig hon än e, gismo min polle jag sålde, de va ganska lätt faktiskt som tur va, jag fastnade aldrig riktigt för honom, tog bort min dröm prins ebbo(ett varmblodigt travare) förra året så efter honom har jag svårt att tycka hästar e roligt längre, älskar hästar men de e inte alls som när man hade ebbo... så de e på ett sätt väldigt tur att jag inte har ebbo nu för han skulle jag aldrig kunna göra mig av med, så då hade jag stått där med häst hund å bebis. så jag vet inte kanske tur i oturen, låter hemskt när jag skriver så men menar det inte på det hemska sättet för den killen älskade jag nått så grymt vi va som ett när vi red!!.
  • SandraP1990
    Mellina skrev 2011-05-05 17:42:32 följande:
    Förstår precis va du menar. Mitt sto är 12 år och det är min mamma som har fött upp henne så jag har varit med henne ända sen hon kom ut till världen. Men känner att jag kommer inte hinna med henne på samma sätt och hon kommer inte få all den tid och så som hon är värd. Hon är en fantastisk hopp häst så jag vill att hon ska få vara ute och tävla och få göra det hon älskar men jag kommer inte hinnna ge henne det. Det gör verkligen ont att behöva sälja henne med den är för hennes bästa och jag kommer inte sälja henne till vem som helst heller. Har hittat en tjej nu som det verkar fungera super bra med men problemet är att hon har en häst hon behöver få såld först:/
    de e jobbigt som satan! men man måste tänka på kusen i det tillfället tror jag!!
  • SandraP1990
    Kevin och Freja skrev 2011-05-05 18:18:16 följande:
    Oj va det skiljer sig från person till person.

jag har inte haft någon onyttig noja, har vart galen i apelsinjuice och frukt så de borde man inte gå upp av värst mycket.
    Däremot har jag kraftiga besvär med bäcken och rygg så jag kan inte röra på mig spec mycket, sen har ja massa vätska i kroppen så det bidrar nog också till nåt kilo.
    Resten är nog tyvärr massa fett :) Inte bra, inte bra...

Mycket att ta tag i när bebis är ute :)
    haha jag e också galen i apelsin juice och gröna äpplen, men all frukt e väldigt lockande nu!!!
  • SandraP1990

och jag har väl gått upp typ lika mkt som du fast jag e i vecka 23!

• SandraP1990

gör man enbart 4d bilder för att kolla könet?? å vad kostar det att göra 4d???

• SandraP1990

igår kväll fick jag åka in skut till förlossningen på östra i gbg!! trodde jag hade väldigt tidiga förvärkar, gjorde så jäkla ont, va sååå rädd, men när vi kommer dit typ 11 på kvällen så får vi komma in direkt då jag typ lipar av smärtor, dom gjorde ultraljud både på magen å vaginalt, gyn undersökning, blodprover, ultraljud på njurarna(ena njuren va i klämm, vilket tydligen e vanligt på gravida, men vissa känner av det å andra inte) dom hitta som tur va inga fel på våran bebbe som tur va, han va så fin, låg å sparka lite extra på mamma bara, vilket inte hjälpte smärtorna hehe.jag fick övernatta på special bb över natten å det va jobbigt, sov två timmar!! på eftermiddagen idag fick jag åka hem efter ett besked som va att dom inte hittade något. men dom sa att jag skulle komma in igen om det blev likadant. sen sa förlossningsöverläkarn te min sambo att göra allt jag pekar på när vi kommer hem hahahaha, hans min då alltså, sen skoja hon te de med att "nu vill nog killen din byta läkare haha" hon va rolig hon, hoppas jag får henne på förlossningen=)

• SandraP1990

idag har jag handlat massa nya mamma kläder inför sommarn=) har legat i sängs nu sen jag åkte in å jag klättrar på väggarna så jag å killen åkte te allum(ipartille) å shoppade i lugn och ro, inget stress då jag har blivit tillsagd att tat luuugnt...

• SandraP1990
    Speck skrev 2011-05-09 06:33:18 följande:
    Är du sjukskriven också eller jobbar du fortfarande?
    haha nää jag e lyxhustru;)
Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011