igår kväll fick jag åka in skut till förlossningen på östra i gbg!! trodde jag hade väldigt tidiga förvärkar, gjorde så jäkla ont, va sååå rädd, men när vi kommer dit typ 11 på kvällen så får vi komma in direkt då jag typ lipar av smärtor, dom gjorde ultraljud både på magen å vaginalt, gyn undersökning, blodprover, ultraljud på njurarna(ena njuren va i klämm, vilket tydligen e vanligt på gravida, men vissa känner av det å andra inte) dom hitta som tur va inga fel på våran bebbe som tur va, han va så fin, låg å sparka lite extra på mamma bara, vilket inte hjälpte smärtorna hehe.jag fick övernatta på special bb över natten å det va jobbigt, sov två timmar!! på eftermiddagen idag fick jag åka hem efter ett besked som va att dom inte hittade något. men dom sa att jag skulle komma in igen om det blev likadant. sen sa förlossningsöverläkarn te min sambo att göra allt jag pekar på när vi kommer hem hahahaha, hans min då alltså, sen skoja hon te de med att "nu vill nog killen din byta läkare haha" hon va rolig hon, hoppas jag får henne på förlossningen=)