• Mickan

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Jag har typ inget skinn kvar så det låter i mina öron som att du/ni kanske behöver annan hjälp om det inte dragits ihop nått än! Konstigt!!! Vet ju inte om ni har nå vikt kvar för jag har tappat alla extra kilon också om det nu skulle haft någon betydelse....

• Mickan

Ninakarolina: D gör det om han är övertrött. Ser alltid till att han får sova lite en timme innan läggdags oftast, för att han somnar lättare då. Inte säkert att det är samma anledning som penny trilskas sån...

• Mickan

Carmat: min hemlighet är ca 2h promenad med barnvagnen 5dagar/vecka. Han måste ju ändå sova och tycker om vagnen. Gör dom inte det så blir det ju svårare!

• Mickan

Carmat: tänk en super mosad banan. Men om det är lite hårdare eller mjukare är ju inga problem, så länge det inte är några klumpar i det. Det är ju det som är viktigt så dom inte sätter fast nått i halsen...

• Mickan

Har gått och fått bältros! Lagomt kul att bära på en baby och bara få lov att käka Alvedon typ! Aj aj aj!!!

• Mickan

Carmat: beror väll på vilket märke du har. Kör med pampers 3:or och min son väger 7kg och dom funkar super länge till tror jag. Fast liberos 3:or började nyss att passa sonen. Så jag kommer vänta minst en månad till iallafall.

Jag får inte sova på nätterna pga smärtan och kan inte bära på sonen så nu har pappa fått lov att lära sig söva ner han även på dagtid!!! :D

• Mickan

Julen var härlig och Dean leker med alla nya leksaker!
    Hoppas eran jul också var underbar!

• Mickan

Tyckte penny inte alls ser så mullig ut! Såg ju lång och smal ut. Lite Babyfett ska dom ju ha!

• Mickan

Usch! Hoppas lilla penny har piggnat på sig!

Idag blev Dean 5 månader. Sovit mest hela dagen då förkylning och hosta i snart en veckas tid har tagit musten ur han! Äter gör han men bara sjuk och sliten lilla älsklingen!

• Mickan

Förlåt att ni får vrida huvudet. Tog dom direkt från mobilen. 

Här var Dean ca 3,5 mån gammal. Han och pappa Sean är ute på Shopping och vi fick ta en snabb pause i amningsrummet som var uppskattat

Dean 4,5 Mån.. Växt ut alla pjamaserna! (fortfarande ute och reser och var ju inte tänkt att vi skulle vara borta så länge... Så om 1 vecka får han nästa storlek som ligger hemma i garderoben och väntar =)

Dean 2 dagar innan han blev 5 mån alltså för 4 dagar sen. Här i sin sprillans nya gåstol... Ja förkylningstiden syns vid näsan =) 
  • Mickan

Jo det är samma zillychill!
    Men visste inte om hur mycket den blinkade när jag köpte den. Köpte den för att den var lättast att rulla och kollade inte ens på underhållnings plattan. Blinkar ju då man tror han ska få epilepsi!!! Försökts att ställa ner ljuset men verkar inte vara någon skillnad!!!

• Mickan

Jo men den är ju inte lika spännande om man stänger av ljudet, för det är ju bara 2saker man kan göra om inte ljudet är igång... Fast det är ju ljuset och den hysteriska blinkningen jag reagerar på...

• Mickan

Zilly, det är just därför jag köpte gåstol för att Dean INTE ska börja gå vi 7-8 månader. De flesta i mannens familj har gått då, men jag orkar inte med en bäbis som ska ramla hela tiden så därför vill jag senarelägga det till när han är mer stabil ;)

• Mickan

Emelie: jag fick 2 negativa test på bim +1 och bim +3. var först på bim+7 som jag fick svagt svagt positivt...

• Mickan

Familjebild från Julafton. Dean var då 4 månader... 
    Tänkte det var lite kil att se drag från både far och mor =) 

• Mickan

Tack!!! =)
    Skönt att det bara var spök då! Allt blir lite lättare om det blir som planerat istället för allt för tidig överaskning! 

Zilly: Kom på att Dean tror jag inte kommer sitta innan han står upp i sängen. Han börjar lixom krypa upp på min kropp och sparkar med benen för att komma över. Är superorolig att han tänker göra det i spjälsängen så vi ska också sänka den nu.

Han ligger dock i den bara på kvällen innan vi går och lägger oss...

• Mickan

Tack ninakarolina!

Åh vad sött med tänder men glad för att Deans tänder lyser med sin frånvaro! :D

Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011