Bildtråd för oss med BF i aug 2011
Kevin c - ja eller hur!!!
Kevin c - ja eller hur!!!
Nä vad kasst att inte ge ut enkel info om det! Kan ju inte direkt vara deras första snitt så tycker dom borde ha rutin på det! 
Är så glad idag! Första gången på över 1 vecka som jag vaknar utvilad efter 5h sömn (igår på akupunkturen sket hon i att sätta nål i sömnpunkten som hon gjorde de 2 förra gångerna), och satt istället i ryggen för att stimulera kommande verkararbete och gav mig en hinnsvepning. Så inatt har jag haft supermycket sammandragningar så kanske kanske bäbis vill vara punktlig och titta ut till BF??
Inne på 5h med regelbundna kraftiga men smärtlösa sammandragningar var 4-5min och håller i sig 30-50 sec... Hoppas det övergår till riktiga värkar med smärta och att bäbis behagar titta ut snart! :)
Inte inne på förlossning än men ska åka nu och kolla läget om det hänt något... 13,5h med regelbundna sammandragningar och håller i sig uppåt 75sec nu! Ingen smärta än men den kom fort för syrran och då var hon redan öppen 6cm.
Kanske kanske Kevin C att bäbisarna våra är någotsånär punktliga! Kan hoppas!!!! :) 
Grattis Carro!
Vart inne på förlossningen och visst var sammandragningarna mina ordentliga värkar. Men var bara öppen 1cm och tappen var inte helt utplånad så fick åka hem och sova natten hemma om inget drastiskt sker i värkararbetet mitt! Men hon var övertygad om att bäbis borde komma ut inom 1-2 dagar...
Capa - jag hoppas också, alt att jag får sova väldigt bra och att han vill komma ut imorgon förmiddag hade vart fint... :) 
Magen börjar ju bli helt öm av så mycket sammandragningar/värkar. Stackars magen!!!
Kevin C! Så kul. Kanske bebisarna våra är kosmiska tvillingar som ska födas samtidigt!
Kevin C! En cm till, jo förhoppningsvis kommer det igång! Här sker inte så mycket än mina regelbundna sammandragningar. Ingen smärta än... Bläää :)