• Tejj

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)
  • Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011
  • emelielj

Nu är våran prins Oliver en månad och det går för fort!
    Grattis till de nya bebisarna :)
  • Ninakarolina

Kevinc vart har du köpt den socker söta bodyn med kakor på :D?

• Isola80

Jag har ju skrivit i tråden någon gång då och då även om jag inte är så aktiv. Ville bara meddela att jag i söndags morse födde en alldeles perfekt pojke efter 12 timmar från första värk. Hade en bra förlossning, Mycket bättre än min första.

• Kevin och Freja

För er som undrar så är bodyn med kakor köpt på Lindex :)

Och ett stort grattis till alla nya bebisar!! :) 

~* Kevin 2006-12-22 ~*~ Freja 2011-08-23 *~
  • SandraP1990

Hmm behöver råd från er: min slemmis gick precis å samtidigt som den gick rann de blött ner för mitt ben å trosan va helt blöt! Någon som kan ge mig tips om vad detta kan bero på? Har haft mkt flytningr i hela gravideteten men detta kändes inte som de va flytningr som rann ner(ursäkta äcklig info)

• Beba83

Vår lilla kille kom den 12 augusti efter igångsättning på BF +13.
    Hinnorna togs kl 10.00, började krysta 16.25 han var född 16.44, han vägde 3722 g och 53 cm lång.
    Efter 5 dagar fick vi äntligen åka hem efter vissa komplikationer då förlossningen var tvungen att påskyndas.
    3 veckor idag!
    Han är underbar! Hjärta

• Guldklimparna060811

Sandra: Det kan vara vattnet!

Grattis Beba! Vilken söting :) Verkar som det e en del som gått över tiden rejält. Jag e på BF+10!

• Isola80
    Guldklimparna060811 skrev 2011-09-02 14:09:55 följande:
    Sandra: Det kan vara vattnet!

Grattis Beba! Vilken söting :) Verkar som det e en del som gått över tiden rejält. Jag e på BF+10!

Jag födde på BF +10. Lycka till, det är ju hur som inte långt kvar.
  • Momii
    Beba83 skrev 2011-09-02 13:12:17 följande:
    Vår lilla kille kom den 12 augusti efter igångsättning på BF +13.
    Hinnorna togs kl 10.00, började krysta 16.25 han var född 16.44, han vägde 3722 g och 53 cm lång.
    Efter 5 dagar fick vi äntligen åka hem efter vissa komplikationer då förlossningen var tvungen att påskyndas.
    3 veckor idag!
    Han är underbar! Hjärta

Jättefin kille! Måste säga att han ser "stor" ut, inte alls sådär nyfödd bebis utsende.
Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011