Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)

Kevinc vart har du köpt den socker söta bodyn med kakor på :D?
Jag har ju skrivit i tråden någon gång då och då även om jag inte är så aktiv. Ville bara meddela att jag i söndags morse födde en alldeles perfekt pojke efter 12 timmar från första värk. Hade en bra förlossning, Mycket bättre än min första.
För er som undrar så är bodyn med kakor köpt på Lindex :)
Och ett stort grattis till alla nya bebisar!! :)
Grattis Isola!
Hmm behöver råd från er: min slemmis gick precis å samtidigt som den gick rann de blött ner för mitt ben å trosan va helt blöt! Någon som kan ge mig tips om vad detta kan bero på? Har haft mkt flytningr i hela gravideteten men detta kändes inte som de va flytningr som rann ner(ursäkta äcklig info)
Vår lilla kille kom den 12 augusti efter igångsättning på BF +13.
Hinnorna togs kl 10.00, började krysta 16.25 han var född 16.44, han vägde 3722 g och 53 cm lång.
Efter 5 dagar fick vi äntligen åka hem efter vissa komplikationer då förlossningen var tvungen att påskyndas.
3 veckor idag!
Han är underbar! 

Sandra: Det kan vara vattnet!
Grattis Beba! Vilken söting :) Verkar som det e en del som gått över tiden rejält. Jag e på BF+10!