Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)

Samma här... Min förlossning var hemsk! En skräck upplevelse med men för livet... Har skrivit hela berättelsen på min sida om någon skulle vilja läsa...
Har nu haft två skräckförlossningar så blir det fler barn måste jag ha planerat kejsarsnitt för det här går inte igen... BM talade om att jag kan räkna med att få samma helvete nästa gång med...
Jag är helt enkelt inte gjord för att föda barn...
Känns hemskt och ledsamt men jag får helt enkelt acceptera det...

ursäkta stavningen har lillan på magen och kan inte tänka klart :D.
Ska på efterkontroll på MVC om nån vecka.. vad gör man då? Nån som vet?
Ninakaelonina: jag hade också en sån bm, typ när dom tog epidralen så gick mitt vatten samtidigt ssa de te bm 4 ggr innan hon fatta att jag menade allvar för hon trodde jag "barnsla" mig! Så hon ba aha oj okey! Sen när jag ringde in henne å sa att jag måste krysta , hon ba meeh de får du absolut inte göra du e inte öppen än! Håll inne! Jag: jag kan inte de kommer, de e omöjligt att inte krysta! Hon: sluta nu å löjla dig,!!!!!! Sen går hon å hämtar massa andra bm lr va de va för dom skulle ta provet på bebisen för de snabba hjärtljudet då skrek jag rakt ut- JAG MÅSTE KRYSTA!!!! hon: okey jag kollar hur Mkt du e öppen! Hon gjorde de ! Hon: nämen ojdå du e öppen helt då kan du krysta!! Morrrr!!! Hon menade på att jag omöjligt kunde vara öppen för hon hade känt en 40 min innan å då va jag bara öppen 4-5cm! Men hon ska väl lyssna på vad jag säger!! Även om jg e förstföderska! Visst jag en jobbig patient för jag har sådana rädslor gör sjukhus å allt omkring de men aa! Så dom hann inte göra prover på henne utan jg fick trycka ut henne! Men hon mådde prima ballerina!