Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)

Jobbigt att bli klippt, de var min störta rädsla.
Jag har inte vågat kolla... men har aldrig kolar på min mutta innan i en spegel haha så vet inte hur den såg ut innan haha. 
Men de är bara just en förhårdnad som jag känner lite i som jag vill veta va de är annars känner jag mig läkt. Tar de lång tid att läka efter man blitt klippt? 
Min kille vägdes idag och på 12 dagar har han gått upp 500 gram från födselvikten så ännu mer från den tappade vikten! Han planerar att bli en tjock bäbis tror jag :)
Sarunge: fick du tvillingar? Inte fått med mig det isåfall!

Jag blev inte klippt men sprack invändigt och utvändigt. fick sy (om sambon hörde rätt) 12 stygn. bloder ganska mycket än men det gör inte så ont i stygnen. mer at det kan strama mer eller mindre. 
som sagt. min lille vägde 3440 när han föddes, gick ner till 3130 de första dagarna. för en vecka sedan hade han gått upp till 3485 och nu idag väger han 3905 :) min gosse har inget fel på sin aptit hihi. att en kan känns sånna starka känslor för nån man knappt mer än lärt känna. kan inte vara en stoltare mamma :)
har börjat mata med bröstmjölk igen på flaska för att hålla koll på mängden bröstmjölk o de har ökat de sista dagarna men stackarn är dålig imagen :S bvc sa att det inte är nån fara så länge han har aptit och den är det inget problem med hihi

Mina fina barn sussar sött 
Fy vilken otur Edvin har, zillychili!! 
 Lapis, vad är det? Dumt av BVC-tanten att glömma nåt som resulterar i det där! 
         Igår kväll kom våran lilla thea! 4025g å 53 lång! En helt underbar tös som gärna äter å sover:) ligger å kollar på vårat mirakel nu när hon ligger å pratar i sömnen haha! Å snarkar gör hon med:)
Grattis Sandra!!! Hoppas att allt gick bra!!